تبريز/

حزب موتلفه اسلامی در کنار مرجعیت و برای اسلام کار می‌کند

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی گفت: این حزب پس از 50 سال فعالیت سیاسی همچنان در کنار مرجعیت و ولایت باقیست و برای اعتلای نام اسلام تلاش می کن

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  بیوک مقدسی‌بخشایش صبح امروز طی مصاحبه با خبرنگاران در مورد حزب موتلفه اسلامی با نگاه به گرامیداشت شهدای گرانقدر 26 خرداد اظهار کرد: این شهیدان با کار معجزه‌آسایشان یعنی اعدام انقلابی حسنعلی منصور توانستند کاپیتولاسیون شاه و شیطان بزرگ را با حسنعلی منصور نخست وزیر فاسد دربار به گور بفرستند و آن را تا ابد در نطفه خفه کنند.

وی با اشاره به پنجاهمین سال تاسیس حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد: این حزب با اطاعت از مرجعیت و رهبری امام خمینی و اینک مقام معظم رهبری با چنگ و دندان و زحمات فراوان به علت عدم وابستگی به قدرت زر و زور و تزویر با افتخاری ممتاز به راه خود که همان راه اسلام است، ادامه می‌دهد.

مقدسی‌بخشایش افزود: گردانندگان این حزب همگی افراد ممتاز و تابع ولایت بوده و هستند و اشخاصی همچون استاد عسگراولادی و مهندس حبیبی و دکتر بادامچیان و سایر اعضای شورای مرکزی همگی شلاق خورده و زندان کشیده‌های رژیم ستمشاهی و شهدای گرانقدر این تشکیلات موجب بلندآوازگی آن هستند و حزب موتلفه اسلامی در داخل و خارج از کشور با ایثار و ولایتمداری این چهره‌ها شناخته شده است.

وی اظهار کرد: مجلس نهم با میمنت و با انتخاب رئیس مجلس و هیئت رئیسه کار خود را آغاز کرد و ان‌شاءالله با جدیت و حضور دائمی و پرکار نمایندگان مجلس و تصویب قوانین گره‌گشا و هماهنگی با دولت و رفع مشکلات اقتصادی کوشاتر شوند و آن را به سرمنزل خود برسانند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به فعالیت‌های دشمنان اسلام در داخل و خارج کشور، اظهار کرد: دشمنان اسلام در اتاق فکرشان دائما علیه جمهوری اسلامی توطئه کرده و برای مقابله با ما نقشه می‌کشند که الحمدالله تا به حال با رهبری الهی و وفاداری مردم عزیز به اسلام این شیاطین هیچ غلطی نکرده و نخواهند کرد و لازم است دولت و مجلس که هر دو منتخب ملت هستند با اتحاد خودشان تهدیدات دشمن را خنثی کنند.

مقدسی‌بخشایش در مورد وقایع سوریه گفت: چون پشت پرده فتنه در سوریه، آمریکا و غرب هستند، این باعث وحدت اقشار و ملت سوریه شده است و غرب همانطور که در مصر، لیبی و تونس و سایر کشورها شکست خورده است ، در کشور سوریه نیز مفتضحانه شکست را قبول خواهد کرد و این هزینه غرب در سوریه ره به جایی نبرده و نخواهد برد.

وی گفت: پشتیبانی غرب از تروریستها در سوریه مشت ضد حقوق بشری سازمان حقوق بشر را باز کرد و رسوایی دیگری بر رسوایی غرب افزوده شد و پرونده سیاه خودشان را ضخیم‌تر و ضخیم‌تر می‌کنند و روزی تقاص گرگ صفتیشان را خواهند پرداخت./ج1

برچسب ها: تبریز ، اسلام ، رهبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.