اصفهان/

تحقق 90 درصدی مصوبات دور سوم سفر ریاست جمهوری در نطنز اصفهان

فرماندار شهرستان نطنز گفت: طرح انتقال آب زاینده رود به شهرهای نطنز و بادرود در سفر چهارم ریاست جمهوری به این شهرستان در ردیف طرح مهر ماندگار محقق خواهد شد .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان  ، مهدی سلیمانی در جلسه شورای اداری شهرستان و در جمع مدیران ادارات و نهادهای دولتی اظهار کرد: با توجه به اینکه سفر چهارم ریاست جمهور به استان اصفهان و شهرستان نطنز در آینده نزدیک انجام می گیرد ، از مجموع165 مصوبات سه دوره از سفر ریات جمهور به استان اصفهان و شهرستان نطنز ، تاکنون90 درصد این مصوبات تحقق یافته و یا در حال تحققمی باشد .

فرماندار شهرستان نطنز افزود: 10 درصد مصوبات محقق نشده به علت کمبود اعتبار ، هنوز همدر مرحله ابتدایی قرار دارند .

سلیمانی تصریح کرد: تنها طرح شهرستانکه در قالب طرح مهر ماندگار گنجانده شده است ، طرحانتقال اب زاینده رود به شهرهای نطنز و بادرود و اردستان مصوبه هئیت دولت در سال 86 است که به رغم تامین اعتبار سالیانه بین 10 تا 20 میلیارد ریال جهت خرید ورق فولادی تاکنون عملیاتی نشده است .

وی اضافه کرد: برای اجرای کامل این طرح هزارو 600 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است .

فرماندار نطنز گفت : در صورتی که این طرح انجام نشود مردم شهرستان نطنز و بادرود با توجه به خشکسالی های پی در پیبرای تامین آب شربدچار مشکل خواهند شد .

وی از اشتغال 2852 نفر در سال 91 در سطح شهرستان خبر داد و اذعان داشت: استخدام 120 نفر و تزریق این تعداد کارشناس به بدنه مدیریت شهرستان از واجدان شرایط در دستگاههای دولتی باعث موجب تقویت بنیه ادارات خواهد شد ./س

برچسب ها: اصفهان ، نطنز ، شورای ، اداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.