کرمانشاه/دبیر هیات فوتبال کرمانشاه:

تا وقتی پول از دولت است باید سقف وجود داشته باشد

حسین بیگلری گفت : اگر عرصه ای در فوتبال ما فراهم شود که مسئولان باشگاه ها از درآمد خود باشگاه ها برای جذب بازیکنان هزینه کنند، آنگاه می توان مساله سقف قراردادها را برداشت

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حسین بیگلری گفت: اگر عرصه ای در فوتبال ما فراهم شود که مسئولان باشگاه هااز درآمد خود باشگاه هابرای جذب بازیکنان هزینه کنند، آنگاه می توان مساله سقف قراردادهارا برداشت.

بیگلری ادامه داد: در فوتبال امروز ما چون همه هزینه ها از جیب دولت خرج می شود، لذا دولت می بایست بر خرج کردو هزینه ها به شکل های مختلف از جمله سقف قراردادهانظارت کند، هرچند که مسئولان باشگاه ها به روش های مختلف این قانون را نقض می کنند.

دبیر هیئت فوتبال استان کرمانشاه گفت: هم اکنون هیئت نظارت و بازرسی در فدراسیون فوتبال مشغول کنترل قراردادهای فوتبال است، اما متاسفانه مسئولان باشگاه ها به روش های مختلف همچون قول خانه، ویلا و یا اتومبیل به بازیکنان این قانون را نقض می کنند.

بیگلری گفت: تا زمانی که مسئولان باشگاه ها برای درآمدهای باشگاه تلاشی نکنند و یک پول بی زحمت در اختیار آنها قرار گیرد این مسائل هست، اما اگر زمینه ای فراهم شود تا این مسئولان برای درآمدهای باشگاه تلاش و کوششی داشته باشند می توان شاهد تغییرات بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد:این مساله بسیار اساسی است و برای حل آن می بایست از پایه در فوتبال کشور تغییراتی را ایجاد کرد.

برچسب ها: کرمانشاه ، فوتبال ، سقف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.