رييس جمهور در همايش سراسري بزرگداشت روز سرباز گمنام امام زمان (عج):

بهترين و شريف‌ترين سنگربانان نظام در وزارت اطلاعات هستند

رييس جمهور گفت: ملت ايران 33 سال است كه به طور مستقيم با مستكبران درگير است و در اين عرصه بهترين، مومن ترين و شريف ترين سنگربانان نظام در وزارت اطلاعات حضور دارند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران محمود احمدي نژاد رييس جمهور صبح امروز (سه شنبه) در ديدار با وزير، معاونين، مديران و جامعه اطلاعاتي كشور در همايش سراسري بزرگداشت روز سرباز گمنام امام زمان (عج) با بيان اينكه پايبندي جمهوري اسلامي ايران، به اصول و آرمانهاي خود عامل همه هجمه ها و فشارهاي مستكبران، ظالمان و زياده خواهان است، گفت: ملت ايران 33 سال است كه به طور مستقيم با مستكبران درگير است و در اين عرصه بهترين، مومن ترين و شريف ترين سنگربانان نظام در وزارت اطلاعات حضور دارند.


رييس جمهور با بيان اينکه انقلاب اسلامي ايران عظيم ترين حادثه تاريخ بعد از صدر اسلام است، اظهار داشت: اين انقلاب ميراث و مقدمه تکميل رسالت انبياست و به همين دليل روشن است که سينه به سينه همه مستکبران عالم و درگير با جبهه کفر خواهد بود.

احمدي نژاد با اشاره به اينكه انقلاب اسلامي که به دنبال اسلام ناب محمدي (ص) است، بدون درگيري با جبهه مستکبران معنا و مفهومي ندارد، تصريح كرد: اگر ما پايبند به اصول باشيم، همواره با مستکبران که امروز سمبل آنها آمريکاست، درگير خواهيم بود.

رييس جمهور در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه امروز دشمن قصد دارد، با حربه تحريم جمهوري اسلامي را در نقطه ضعف قرار دهد، گفت: تحريم هايي كه عليه كشورمان اعمال شده، سنگين ترين و شديدترين تحريم هايي است كه تا به حال عليه كشوري اعمال شده است و البته اين تصور دشمنان كه بتوانند با اين تحريم ها ايران را در موضع ضعف قرار دهند، اشتباه و ناشي از حساب و كتاب هاي صرفا مادي است.

احمدي نژاد با اشاره به اينكه مجموع درآمد نفت، كمتر از 10 درصد حجم اقتصاد كشور را شامل مي شود، اظهار داشت: بايد تحريم را فرصتي ببينيم كه همين مقدار وابستگي بودجه كشور به نفت نيز رفع شده و استفاده از نفت به عنوان سلاحي براي تحريم براي هميشه از دست دشمن خارج شود.

رييس جمهور افزود: بايد در مقابل فشارها ايستادگي كرده و از اين مقطع سرافرازانه عبور كنيم و پاسخ سياستهاي خصمانه دشمن را با گذر مقتدرانه از تحريم ها بدهيم.

/س2
برچسب ها: وزارت ، اطلاعات ، دولت ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۳ تير ۱۳۹۱
روز سربازان گمنام امام زمان (عج) مباركباد ...
آخرین اخبار