ملی پوش بدمینتون:

فدراسیون برنامه ندارد و گرنه سهمیه را می گرفتیم

اهالی فدراسیون بدمینتون از برنامه های جوانگرایی خود گفته و ملی پوشان بزرگسالان این رشته از کم لطفی همین اهالی به نسبت به خود مي گويند.

سروش اسکندری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پنج سال پیش با ورود مربی اندونزيايي به کشور و برگزاری اردوهای متمرکز نتایج خیلی خوبی را از سوی ملی پوشان شاهد بودیم اما اردوهای متمرکز که تمام شد دیگر از آن وضعیت خبری نیست.

وی ادامه داد: ما بعد از مسابقات دهه فجر که در بهمن ماه سال 90 برگزار شد اردویی نداشتیم و نواآرمادا، سرمربی تیم ملی، نیز از این وضعیت ناراضی است چرا که هیچ یک تکنیک ها تمرین نمی شود.

اسکندری در خصوص حضور ملی پوشان ایران در مسابقات المپیک تصریح کرد: با توجه به پتانسیل بدمینتون در ایران حضو در این عرصه کار خیلی سختی نیست و تنها مشکل ما در برنامه ریزی است، ما در سالی که المپیک برگزار می شود برای کسب جواز حضور در این رقابت ها به مسابقات بین المللی می رویم در حالی بازیکنان خوب بدمینتون از سال های قبل رنک جهانی خود را حفظ می کنند و ما از رنک 200 یا 300 شروع می کنیم و همین امر موجب می شود با قرعه های سختی مواجه شویم، همچنین ما با هزینه شخصی در مسابقات بین المللی شرکت می کنیم که در این زمینه هم با محدودیت مواجه می شویم.

ملی پوش بدمینتون در ادامه عنوان کرد: وقتی فدراسیون بدمینتون برنامه ای برای حضور ما در مسابقات ندارد ما مجبور هستیم با هزینه و امکانات شخصی در این عرصه ها حضور پیدا کنیم، مثلاً من به دلیل کم کاری آقایان و عدم صدور روادید سال گذشته نتوانستم در مسابقات اتریش، کرواسی و رومانی شرکت کنم در حالی که رشته های راکتی حداقل باید سالی به 10 مسابقه بین المللی اعزام شوند.

وی در پایان تصریح کرد: مبلغی را که سال گذشته با حضور در مسابقات لیگ به دست آوردم صرف حضور در رقابت های برون مرزی کردم، در حالی که اهالی فدراسیون بدمینتون تمام تلاش خود را صرف برگزاری اردوهای استعدادیابی و جوانگرایی آن هم به صورت مقطعی می کنند و همین امر باعث می شود که ما در المپیک نماینده ای از ایران نداشته باشیم و کاوه محرابی هم که رزرو پنجم المپیک شد در دانمارک تمرینات خود را پشت سر گذاشت./مح
برچسب ها: بدمینتون ، اسکندری ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار