ضرورت تربیت خبرنگاران تخصصی در حوزه گردشگری

رسانه ها نقش مؤثری در توسعه و تقویت گردشگری دارند بنابرین تربیت نیروی متخصص در حوزه گردشگری گره گشای بسیاری از مشکلات بوده و به توسعه گردشگری کمک می کند.

 به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محمدعلي مشکيان، مديرعامل مؤسسه ميراث مهر پارسه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: بدون شک نقش رسانه‌ در توسعه و تقويت گردشگري بر هيچ کسي پوشيده نيست و نمي‌توان اين نقش اساسي را انکار کرد.
وي با اشاره به لزوم تقويت خبرنگاران تخصصي در حوزه گردشگري تصریح کرد:‌ بايد تربيت خبرنگاران تخصصي در حوزه گردشگري به صورت جدي از سوي رسانه‌ها، وزارت ارشاد و سازمان ميراث ‌فرهنگي، صنايع‌ دستي و گردشگري دنبال شود.  
مشکیان، مدير مسئول خبرگزاري ميراث آريا از افتتاح شبکه تلويزيوني گردشگري به عنوان يک گام مؤثر در توسعه و تقويت گردشگري نام برد و افزود: خوشبختانه در کنار راه ‌اندازي اين شبکه شاهد تشکيل کارگروه گردشگري با حضور 4 معاون رئيس‌جمهور و 8 وزير هستيم.
وي با اشاره به اختيارات کم نظير اين کارگروه افزود: خوشبختانه تصميمات اين کارگروه در حکم تصميمات رئيس جمهور است که نشان دهنده اعتماد و اعتقاد عميق رياست محترم جمهور به حوزه گردشگري است./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار