رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد:

10 سال محروميت از تحصيل نتيجه بردن تلفن همراه به كنكور

به همراه داشتن وسایل اضافی، همچون تلفن همراه و ماشین حساب در کنکور تا 10 سال می‌تواند محرومیت از تمام آزمون‌ها را در پی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران؛عبدالله سجادی‌جاغرق، رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد  با بیان اینکه آزمون سراسری این دانشگاه از ذقایقی قبل آغاز شده است، گفت: در آزمون نوبت صبح امروز 250 هزار و 817 داوطلب در رشته‌های زیرمجموعه‌های یک و 2 و 4 و 6 تا 9 مجموعه یک گروه آزمایشی ریاضی و فنی مهندسی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی با تاکید بر اینکه روند اجرایی کنکور امسال دانشگاه آزاد نسبت به سال گذشته تغییری ندارد، گفت: داوطلبان باید از داشتن وسایل اضافی، همچنین تلفن همراه و ماشین حساب در جلسه آزمون خودداری کنند، چرا که داشتن تلفن همراه حتی خاموش تا 10 سال می‌تواند محرومیت از تمام آزمون‌ها را در پی داشته باشد.

به گفته رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد شیوه تکمیل ظرفیت کنکور 91 این دانشگاه نسبت به سال گذشته تفاوت کرده است، در گذشته داوطلبان در صورت قبول نشدن در شش انتخاب اول در انتخاب هفتم به انتخاب دانشگاه پذیرفته می‌شدند ولی در کنکور امسال شرایطی فراهم می‌شود که داوطلبان در صورت قبول نشدن بتوانند انتخاب رشته مجدد داشته باشند./ع
برچسب ها: محرومیت ، کنکور ، ازاد ، تلفن ، رشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار