فارس/

بهره‌برداری از 764 واحد مسکن مهر ویلایی در گراش

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با بیان اینکه یک‌پنجم مسکن مهر اداره کل راه و شهرسازی لارستان در گراش است، گفت: در آینده‌ای نزدیک از 764 واحد مسکن مهر ویلایی این شهرستان بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس حسن فدایی  اضافه کرد :  یکی از مهم‌ترین اولویت‌های اداره کل راه و شهرسازی لارستان، بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از مسکن مهر در تمام حوزه این اداره کل است.

وی بیان کرد : در حال حاضر در حوزه این اداره کل 4 هزار و 988 واحد مسکن مهر در حال ساخت بوده که سهم شهرستان گراش 952 واحد است و با پیگیری‌های انجام شده در مجموع 209 میلیارد و 944 میلیون ریال وام به واحدهای مسکن مهر گراش اختصاص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان افزود: در روزهای اخیر در نشستی که با علی نیکزاد مقام عالی وزارت راه و شهرسازی صورت گرفته، 2 میلیارد و 856 میلیون ریال یارانه برای وام مسکن مهر ویلایی گراش دریافت شده است.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر 764 واحد مسکن مهر ویلایی گراش آماده تحویل است و مردم منطقه شاهد آثار مثبت اجرایی آن هستند؛ سعی می‌کنیم در آینده‌ای نزدیک با حضور یکی از مقامات کشوری شاهد بهره‌برداری از این پروژه مهم باشیم.

وی گفت: در نشستی که با وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت، مقرر شد که تمام واحدهای مسکن مهر از پرداخت مالیات معاف شوند.

فدایی افزود: در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان 142 واحد مسکن خودمالکین در حال ساخت داریم که سهم شهرستان گراش 153 واحد بوده و وام اختصاص یافته به پروژه واحدهای خودمالکین 31 میلیارد و 200 میلیون ریال است.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های اساسی در بخش مسکن، ساخت مسکن مهر و خانه‌دار شدن مردم است که با اجرای طرح مسکن مهر در دولت نهم و دهم مشکل خانه‌دار شدن مردم به ویژه قشر کم‌درآمد جامعه تا حدود بسیاری برطرف شده است./س 

برچسب ها: مسکن ، مهر ، گراش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.