جعفري دولت آبادي:

(م.ز) يك ماه است كه بازداشت شده / درخواست غيرمنطقي از ناحيه دولت نداشتيم

دادستان تهران گفت: مدت يک ماه است که (م.ز) دستگير شده ولي چون هنوز اتهام وي ثابت نشده است نمي توان درباره (م.ز) اظهار نظر کرد.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، دادستان تهران پس از پايان چهاردهمين جلسه دادگاه فساد بزرگ مالي درجمع خبرنگاران با اشاره به روند رسيدگي پرونده هاي اخير اظهار داشت: در دادگاه فساد مالي با افزايش تعداد متهمان مواجه بوديم
وي تصريح کرد: يک شنبه آينده  دادگاه فساد بزرگ مالي تمام مي شود همچنين ختم دادرسي دادگاه موسوم به بيمه نيز اعلام شده و رأي در فاصله مقرر قانوني اعلام مي شود.

**(م.ز) يك ماه است كه بازداشت شده

جعفري دولت آبادي در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران، مبني بر دستگيري (م.ز) گفت: مدت يک ماه است که (م.ز) دستگير شده ولي چون هنوز اتهام وي ثابت نشده است نمي توان درباره وي اظهار نظر کرد. 

وي همچنين گفت: در اين خصوص، دولت درخواست غير‌منطقي مطرح نکرده است.

**به پرونده ملتهب كنندگان بازار سكه و ارز هم رسيدگي مي شود

همچنين دادستان تهران در مورد متهمان ايجاد التهاب در بازار سکه و ارز گفت: يک پرونده با چند متهم در اين خصوص تشکيل شده است و  متهمان کساني بودند که با خريد تعداد زياد سکه و ارز بازار را ملتهب مي‌کردند و اين افراد از لحاظ عقيدتي به گروه هاي خاص وابسته‌اند.

** پرونده شكايت دولت از برخي مداحان در دست بررسي است

وي درباره شکايت دولت از برخي از مداحان گفت:‌ نقص‌هايي در تحقيقات بوجود آمده،‌ اين پرونده اکنون از دادگاه به دادسرا اعاده شده که پس از رفع نقص دوباره به دادگاه باز مي‌گردد.

** سوال تكراري پاسخ ندارد

دادستان تهران با اشاره به احکام بر زمين مانده اشخاصي مانند فائزه هاشمي و جوانفکر گفت:‌ سوال‌هاي تکراري را نبايد پاسخ داد. 

جعفري دولت‌آبادي درباره روحاني که 10 روز پيش مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود اظهار داشت:‌ کيفرخواست اين پرونده صادر شده و ايجاد ضرب مستلزم تکميل نظريه پزشکان قانوني بوده است اکنون دادستان کيفرخواست را در اين خصوص به دادگاه فرستاده است.

** عليه اظهارات مطهري اعلام جرم شده است

وي درباره اظهارات علي مطهري در نطق مجلس شوراي اسلامي، تصريح كرد:‌ بخش‌هايي از اين اظهارات مجرمانه تشخيص داده شده و دادسرا در اين خصوص اعلام جرم کرده است.

وي درباره مجرمان حادثه پارک طالقاني گفت:‌ چند نفر در اين خصوص دستگير شده‌اند و پرونده در مرحله رسيدگي قرار دارد.

دادستان تهران درباره شايعه‌سازي آلودگي آب تهران گفت:‌ در خصوص اين موضوع چيزي نشنيده‌ام./پ3
برچسب ها: دادستان ، تهران ، مطهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار