چهاردهمين جلسه دادگاه فساد بزرگ مالي/12

متهم(ع.الف): جرات نداشتم برخلاف دستورات ط.ن عمل كنم

متهم (ع.الف) در دفاع از خود گفت:‌ همواره از جانب (ط.ن) تهديد به اخراج مي‌شدم و جرات نداشتم برخلاف عقايدش صحبت كنم.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، متهم(ع.الف) در آخرين دفاعيات خود اظهار داشت: پيش‌فاكتورها را (ط.ن) امضا مي‌كرد و من اصلا هيچ اطلاعي نداشتم و اين كارها از طريق بازرگاني انجام و  ارسال به صورت مستقيم صورت مي‌گرفت.

اين متهم ادامه داد:‌زماني كه تاييد بار و تاييد دريافت كننده كه گروه ملي است انجام مي‌شد از  كجا بايد مي‌فهميدم كه چه اشتباهاتي در اين كار صورت گرفته است و من (الف.ش) را كارمند آن شركت مي‌دانستم.

وي تصريح كرد:‌ شركت گروه ملي يكي از بزرگترين شركت‌هاي خاورميانه محسوب مي شود و تمام مداركي را كه (ط.ن) امضا كرده قاعدتا از تمام زوايا اطلاع داشته و وي از من و امثال من سوء استفاده كرده است.

متهم (ع.الف) افزود:‌ شركت خدمات عمومي با فولاد مباركه در حال خريد و فروش است كه نزديك به 21 سال سابقه كاري دارد.

وي با اشاره به اينكه چرا از مدير بازرگاني هيچگونه سوالي را به عمل نمي‌آوريد خاطرنشان كرد:  نمي‌دانستم كه كار صوري است و شخص (ط.ن) به عنوان رئيس هيئت بارها به من مي گفت كه اخراجت مي‌كنم.

متهم (ع.الف) افزود:‌ شخص (ط.ن) هميشه به من مي‌گفت كه تاجر موفقي است و قصد دارد به شركت سود برساند و بنده  جرات نداشتم برخلاف عقايد وي حرفي بزنم.

وي ادامه:‌ زماني كه دادستان كل كشور اين پرونده را افشا كرد و گفت كه در اين پرونده كار مهندسي صورت گرفته، من تازه از اين جريانات مطلع شدم.

اين متهم تصريح كرد:‌ زماني كه از شخص (ط.ن) پرسيدم چرا مدارك را تحويل نمي‌دهد به من پاسخ مي‌داد كه حجم كارها زياد است و تحويل مدارك زمان مي‌برد.

وي در پايان گفت:‌ مي‌توانيد كارشناسان را به صورت ناظر بر اقداماتم بفرستيد تا متوجه شويد كه من هيچ چيز را كتمان نكردم و اگر متوجه اشتباه شدم مرا به اشد مجازات برسانيد./پ3
برچسب ها: دادگاه ، فسادمالی ، متهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار