كارشناس آبهاي آرام:

برخي ها براي رسيدن به منافع شخصي اظهار نظر مي كنند

كارشناس آبهاي آرام گفت: متاسفانه برخي ها براي رسيدن به منافع شخصي خود منافع ملي را زير سوال مي برند.

محسن ميلاد در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، افزود: چندي پيش علي قلم سياه دبير كل كنفدراسيون قايقراني آسيا در اظهار نظري اعلام كردند با توجه به اينكه پيش از اين اسامي قايقرانان براي حضور در رقابت هاي المپيك 2012 لندن اعلام شده است به همين دليل تعليق فدراسيون قايقراني كشورمان تاثيري بر حضور ملي پوشان در المپيك نخواهد داشت اما چنين چيزي مورد قبول نيست چرا كه با تعليق فدراسيون قايقرانان نيز نمي توانند در اين مسابقات به رقابت با حريفان خود بپردازند.

وي گفت: نامه ارسالي فدراسيون جهاني قايقراني نشان مي دهد كه فدراسيون كشورمان تعليق شده است و غير از اين نيست اينكه برخي ها اعلام مي كنند فدراسيون قايقراني رفع تعليق شده است به هيچ وجه صحت ندارد و با شرايط فعلي قايقرانان المپيكي آبهاي آرام نمي توانند در رقابت هاي المپيك لندن حضور پيدا كنند.

ميلاد افزود: تنها در يك صورت است كه اين مشكل حل مي شود و آن بازگشت احمد دنيا مالي به فدراسيون قايقراني است .

وي تصريح كرد: در نامه فدراسيون جهاني به صراحت اعلام شده است كه با شرايط فعلي قايقرانان المپيكي آبهاي آرام نمي توانند در لندن به مصاف حريفان خود بروند فدراسيون جهاني قايقراني هيچ گاه در خصوص شرايط بوجود آمده در فدراسيون قايقراني كشورمان اظهار نظري نمي كنند كه پس از آن نتواند پاسخگو باشد .

وي افزود: رسولي نژاد در مصاحبه هاي خود اعلام كرده است كه فدراسيون قايقراني تعليق نشده است و بهبود شرايط فعلي فدراسيون بستگي به تصميم مسئولان وزارت ورزش دارد.

ميلاد اظهار داشت: متاسفانه برخي ها براي رسيدن به منافع شخصي خود اظهار نظرهايي مي كنند كه اين مسئله به نفع قايقراني نيست./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار