برگزاری جشنواره مشکات در 374 محله پایتخت

مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری گفت: جشنواره مشکات بزرگ ‌ترین شبکه اجتماعی علمی در سطح 374 محله تهران برگزار مي شود.

 ابوالفضل رفیع در گفت و گو با خبرنگاراجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود:جشنواره مشکات سرآغاز شکل گیری بزرگ ‌ترین شبکه اجتماعی علمی در سطح374 محله تهران باهدف استفاده از ظرفیت‌های محلی در مباحث علمی همچون فیزیک، ریاضی، نجوم و جغرافیا است که این کانون‌های علمی در محلات تهران دایر شده و نیازهای شهروندان را با آموزش‌های لازم بر طرف می‌سازد.  
وی با تاکید بر برگزاری جشنواره مشکات از اجرای این جشنواره در تابستان سال جاری خبر داد و افزود: فراخوان اول جشنواره مشکات به انجام رسیده و فاز دوم  آن طی دو هفته آینده آغاز و عضو گیری در خانه های علم و زندگی به انجام رسیده و پوستر جدید آن نیز توزیع می شود.  
رفیع اضافه کرد: پس از گذشت 15 روز از اعلام فراخوان یک گارگاه آموزشی برای مسئولین خانه های علم و زندگی در 374 سرای محله برگزار می شود و پس از آن برنامه ریزی ها برای برگزاری جشنواره مشکات به انجام می رسد.    
مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران تصریح کرد : با توجه به ظرفیت‌های محلی و نیاز شهروندان، کانون‌های علمی محلات می‌توانند نسبت به راه‌اندازی کلاس‌های آموزشی با موضوع ریاضی، جغرافی، نجوم و فیزیک اقدام کنند. در عین حال سرفصل‌های آموزشی کانون‌های علمی در هر حوزه توسط نهاد‌های علمی مثل خانه ریاضی تهران تدوین می‌شود.
گفتني ايست علاقمندان به عضویت می‌توانند به سراهای محلات خود مراجعه کنند./ف   
برچسب ها: جشنواره ، مشکات ، شهروند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار