اعاي دبير فدراسيون بوكس؛

طلسم بي مدالي المپيك را خواهيم شكست/ چشم ها به روزبهاني و مظاهري است

اعاي دبير فدراسيون بوكس گفت: تمام تلاش خود را به كار بسته ايم تا در المپيك 2012 كارنامه موفقي را از خود به ثبت برسانيم و طلسم بي مدالي اين رقابت ها را بشكنيم.

همايون اردلان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، بيان داشت: با توجه به آمادگي مطلوب و انگيزه بالاي 4 بوكسور المپيك كشورمان به دنبال كسب بهترين نتايج تاريخ بوكس هستيم و بسيار اميدواريم كه بتوانيم پس از 70 سال در سي امين دوره بازي هاي المپيك به مدال اين رويداد مهم ورزشي دست يابيم .

اردلان در ادامه افزود: 4 ملي پوش المپيكي كشورمان به منظور حضور پررنگ و پر قدرت در بازيهاي المپيك از حدود دو هفته پيش در اردوي تداركاتي ايتاليا در شهر اسيس اين كشور به سرمي برند و تمرينات فشرده و مدوني را با بوكسورهاي المپييك ايتاليا و اوكراين انجام مي دهند.

وي در ادامه افزود: حضور در اين اردوي مشترك توانسته قابليت فني و تكنيك بوكسورهاي مان را بالا ببرد و علاوه بر آمادگي جسماني ، از لحاظ روحي نيز ارتقا يابند و نكات فني خوبي را فرا بگيرند و نقاط ضعف خود را برطرف كنند تا در رينگ هاي لندن با كمترين اشتباه به مبارزه بپردازد و بتواند حريفان قدر جهاني خود را مغلوب كنند.

دبير فدراسيون بوكس در خصوص بازديد از اردوي مشترك ايران –ايتاليا اظهار داشت: با نظر رئيس فدراسيون بوكس هفته گذشته به همراه احمد ناطق نوري رئيس فدراسيون به ايتاليا سفر كرديم تا علاوه بر بازديد اردوي ملي پوشان با بوكسورهاي ايتاليايي و اوكرايني  به رايزني با مسئولان بوكس اين كشور بپردازيم كه خوشبختانه نتايج بسيار خوبي را در اين سفر كسب كرديم كه براي آينده بوكس كشورمان بسيار مفيد خواهد بود تا با ارتباط تنگاتنگ با كشورهاي اروپايي بتوانيم دانش روز اين رشته رزمي را فرا بگيريم و خود را به سطح بوكس ايران و جهان برسانيم .

وي در ادامه افزود: مسئولان فدراسيون بوكس ايتاليا شرايط بسيار مطلوبي را در اختيار بوكسورهايمان قرار داده اند و تمرينات فشرده را در مكاني بسيار آرام و زيبا درسه وعده صبح و ظهر و عصر را براي ملي پوشان در نظر گرفته بودند .

وي در ادامه اظهار داشت:اين اردوي مشترك نه تنها ملي پوشان المپيكي كشورمان از نكات فني و تكنيكي بوكسورهاي ايتاليايي استفاده كردند بلكه المپيكي هاي ايتاليايي نيز توانستند از اطلاعات ودانش ملي پوشان ما نيز استفاده كنند و به تبادل اطلاعات فني و تكنيكي پرداختند .

اردلان افزود: تيم ايتالياا يكي از قدرت هاي بوكس در كشورهاي اروپايي است و 7 نماينده در بازي هاي المپيك 2012 لندن دارد كه از اين جمع 3 بوكسور آنها قهرمان جهان و المپيك مي باشد كه قطعا مبارزه كردن تنه به تنه شدن مشت زنانمان بوكسورها بسيار مثمر ثمر است.

دبير فدراسيون بوكس در خصوص شانس كسب مدال المپيك توسط بوكسور كشورمان بيان داشت : معتقدم تمام ملي پوش كشورمان اين شانس را دارند كه بتوانند در سي امين دوره بازي هاي المپيك به اين مدال پر افتخار دست يابد اما با توجه به شرايط جسماني و روحي احسان روز بهاني و علي مظاهري كسب مدال المپيك براي اين دو ورزشكار كشورمان دور از دسترس نخواهد بود و چرا كه اين دو مشت زنان جوان و قدرتمند كشورمان اين قابليت را دارند كه با بوكسورهاي قهرمان و نامدار اين رشته مبارزه كنند و به مدال اين رويداد مهم دست يابند.

وي در ادامه افزود: كسب عنوان پانزدهمين پرچمداري از سوي علي مظاهري در سي امين دوره بازي هاي المپيك توانسته روحيه اين بوكسور جوان و قدرتمند كشورمان را به صد در صد برساند و  تا علاوه بر آمادگي جسماني بالايي كه وي در اين مدت بدست آورده است با تمام وجود بر رينگ مبارزه كند و بتواند اولين پرچمداري باشد كه به مدال المپيك دست يابد.

دبير فدراسيون بوكس در پايان بيان داشت: 4 ملي پوش المپيك كشورمان علي مظاهري ، احسان روزبهاني ،مهدي طلوتي ، امين قاسمي پور پس از دو هفته تمرين است سخت وفشرده سه شنبه 20 تير به ايران باز مي گردند و پس از دو روز استراحت و براساس برنامه ريزي كادر فني و تمرينات خود را از سر مي گيرند.

وي در ادامه افزود: كاروان بوكس كشورمان 4 مرداد راهي لندن مي شود و پس از مراسم افتتاحيه از 7 مرداد براي مسابقات حاضر مي شوند اميد دارم كاروان ورزشي كشورمان در اين رقابت ها بتواند حضور پررنگ و موفقتري نسبت به بازي هاي پكن داشته باشد ودست پر به كشورشان باز گردند./مح

برچسب ها: بوکس ، المپیک ، روزبهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار