هرمزگان/

مهم‌ترین رسالت کمیته امداد حفظ کرامت مددجویان است

سرپرست فرمانداری بستک گفت: مهم‌ترین وظیفه و رسالت کمیته امداد امام خمینی حفظ کرامت و شأن مدجویان و صیانت از شرافت و عزت نفس نیازمندان است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، فلکناز دهقانی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیر و پرسنل کمیته امداد شهرستان بستک اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی از نهادهای تأثیرگذار در جامعه اسلامی ایران و از برکات انقلاب اسلامی است که در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم نقش بسزایی دارد.

وی افزود: یکی از رسالت‌های این نهاد کمک به خودکفایی و توانمندسازی مددجویان است و باید به سمتی حرکت کنیم تا هر سال جمعی از مددجویان با اشتغال در طرح‌های خودکفایی روی پای خود بایستند و از خدمات کمیته امداد بی‌نیاز شوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی به عنوان نهاد الگو در راستای محرومیت‌زدایی شناخته شده و بالاترین افتخار ما در این سه دهه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اعتمادسازی در سطح جامعه بوده است.

دهقانی با بیان اینکه با اقدامات رو به رشد و رویکرد دولت عدالت محور بسیاری از مسائل و مشکلات جمعیت زیرپوشش کمیته امداد امام برطرف شده است، گفت: توانمندسازی مددجویان زیرپوشش و حل معضل مسکن از دیگر موضوعات مورد توجه برای این قشر است که اقدامات قابل قبولی از سوی دولت نهم و دهم در این خصوص در اقصی نقاط کشور انجام شده است.

سرپرست فرمانداری بستک ادامه داد: خدمتگزاری و خدمت‌رسانی به مردم مؤمن و متعهد شهرستان بستک افتخار بسیار بزرگی است که باید سرلوحه امور و فعالیت‌های همه مسئولان شهرستان قرار گیرد و از این موقعیت مناسب که برای آنان فراهم شده کمال استفاده را ببرند.

محمد هاشمی‌پور مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی بستک نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های اداره کمیته امداد شهرستان، تعامل و همکاری صورت گرفته بین کمیته امداد و فرمانداری را به فال نیک گرفت و از توجه ویژه سرپرست فرمانداری به کمیته امداد امام قدردانی کرد./ج1

برچسب ها: رسالت ، مددجو ، عزت نفس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.