منصور قنبرزاده در خصوص شکایت سرمربی تیم ملی جوانان؛

اکبر محمدی درجایگاه متهم است نه مدعی العموم!

سرمربی تیم ملی جوانان به خاطر صحبت های منصور قنبرزاده که وی را به دلالی و واسطه گری متهم کرده بود به دادگاه شکایت کرد بر اساس این موضوع منصور قنبرزاده درباره اتفاقات رخ داده توضیحاتی مطرح کرد.

منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اکبر محمدی در جایگاه متهم قرار دارد اما این مربی دست پیش گرفته و به عنوان مدعی العموم از من شکایت کرده است.

قنبرزاده در ادامه اظهار داشت: اکبر محمدی سرمربی تیم ملی جوانان برخلاف عرف و قانون سازمان لیگ عمل کرد و بدون اجازه گرفتن از باشگاه نفت با بیرانوند دروازه بان تیم صحبت کرده و از وی خواسته به پرسپولیس برود که اقدام درستی انجام نداده است.

وی تصريح کرد: این مربی ادعا کرده که به رویانیان مدیرعامل پرسپولیس مشاوره می دهد و بر اساس آن بیرانوند را به سرخپوشان معرفی کرده و اصلا اطلاع نداشته که بیرانوند با نفت تهران قرارداد داشته است.

مدیرعامل نفت تهران گفت: آیا اکبر محمدی سرمربی تیم ملی جوانان به همه تیم ها در جذب بازيکن مشورت می دهد یا فقط رویانیان همکاری می کند و مدیر برنامه ای شغل دوم این مربی محسوب می شود.

قنبرزاده بیان داشت: جلسه کمیته انضباطی باشگاه نفت با بیراروند دروازه بان تیم برگزار شد و وی درآن جلسه به خاطر تهدیدهای صورت گرفته مصاحبه اش را پس گرفت و بیان کرد که اکبر محمدی با وی تماس نگرفته بلکه از طریق کمیجانی مدیربرنامه اش با باشگاه پرسپولیس صحبت کرده است.

وی بیان داشت: ما هم به علی کفاشیان رئیس فدراسیون نامه دادیم که با فراخوان اکبرمحمدی و بیرانوند در کمیته انضباطی این موضوع را پیگیری کنند که سرمربی تیم ملی جوانان خلاف مقررات و آئین نامه لیگ به رویانیان مشاوره داده یا نه.

مديرعامل نفت تهران تصریح کرد: ما بیرانوند را به خاطر جوانی و بی تجربگی اش می بخشیم اما از اکبر محمدی سرمربی تیم ملی جوانان انتظار نداشتیم که این کار را انجام دهد این مربی باعث شده که ذهن و روح دروازه بان ما خراب شود و به طور حتم ما در فصل بعد در درون دروازه به مشکل برخواهیم خورد.

قنبرزاده خاطرنشان کرد: مسئولان فدراسیون فوتبال باید نظارت بیشتری در فصل نقل و انتقالات انجام دهند چرا که این اتفاق نه تنها در باشگاه ما بلکه در اکثر تیم های لیگ برتر رخ داده که با بازیکنانی که قرارداد با باشگاه دارند و مذاکره می کنند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار