خانواده در سند تحول بنيادين داراي جايگاه ويژه اي است

مديركل دفتر ارزيابي عملكرد و پاسخ‌گويي به شكايات وزارت آموزش و پرورش جايگاه خانواده در سند تحول بنيادين را مهم و موثر توصيف كرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران قاسم مستقيم  ضمن حضور در اولين جشن  دانش آموزان ورود به پايه ششم ابتدايي اين استان، با اشاره به اهميت همراهي اولياء دانش آموزان در امور آموزشي و پرورشي گفت: حضور و همراهي اولياء در برنامه ها ي آموزش وپرورش حاكي از   ارج نهادن به جايگاه تعليم و تربيت  است لذا اين امر  در واقع سرمايه‌گذاري براي آينده‌سازان ايران اسلامي  است.
وي با اشاره به اهميت استقرار نظام آموزشي 3-3-6 در سال تحصيلي جديد ، تصريح كرد : در حال حاضر نظام آموزش و پرورش در حال تغيير و تحول عظيمي  است و اين تغيير را مي‌توان يكي از دستاوردهاي انقلاب اسلامي دانست.
مديركل دفتر ارزيابي عملكرد و پاسخ‌گويي به شكايات وزارت آموزش و پرورش افزود :سند تحول بينادين برگرفته از آموزه‌‌هاي ديني و  در جهت نزديك‌تر ‌كردن دانش‌آموزان به خداوند است. 
وي اظهار كرد: اوليا وخانواده ها در ارتقاء جايگاه تعليم وتربيت نقش موثري دارند و درهمين راستا در سند تحول بنيادين به بحث خانواده توجه ويژه شده است  وبرنامه ها و دوره‌هاي آموزشي براي اولياء با عنوان آموزش خانواده در نظر گرفته شده است . /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار