برای اولین بار در خاورمیانه؛

راه اندازی جدیدترین روش درمان ناباروری

جدیدترین روش درمان ناباروری در دنیا، برای اولین بار در خاورمیانه در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی قم راه اندازی می شود.

به گزارش گروه علمي پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان قم، محمدابراهیم فقیه زاده، رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم در حاشیه بازدید حجت الاسلام والمسلمين محمدمهدي عرب انصاري از مرکز درمان ناباروری این واحد، با تشریح آخرین روش های درمان ناباروری در دنیا و ایران، گفت: به حول قوه الهی و تلاش متخصصان و پژوهشگران این مرکز، به زودی این مرکز، برای اولین بار در ایران و خاورمیانه از روش پیشرفته IMSI برای درمان بیماران استفاده می کند.
 
وی گفت: با انجام این روش شانس درمان ناباروری در زوج هایی که از عمل ICSI استفاده می کنند، 10 تا 15درصد افزایش می یابد.
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم نیز از آخرین فعالیتهای معاونت پژوهشی این واحد و روشهای درمان ناباروری برای ارائه خدمات درمانی به مراجعین بازدید کرد.
 
بنابر این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین عرب انصاری و هیات همراه از قسمتهای مختلف مرکز درمان از جمله آزمایشگاه تخصصی جنین شناسی، آزمایشگاه تخصصی سلولهای بنیادی، بانک خون بندناف و اتاق های تخصصی عمل ناباروری بازدید کرد.
 
وی، با مثبت ارزیابی کردن فعالیت های علمی این نهاد انقلابی، خواستار گسترش هرچه بیشتر این فعالیت ها در استان شد.
 
لازم به ذکر است: هر ساله بیش از 20 هزار زوج از داخل و خارج از کشور به مرکز درمان ناباروی جهاددانشگاهی قم مراجعه می کنند. /عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار