کوثري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران :

موفقيت در مذاکرات آتي ايران و 1+5 مستلزم رويکرد مثبت هردو طرف است

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در مجلس گفت: نتيجه مثبت مذاکرات ايران و گروه 1+5 مستلزم رويکرد مثبت دو طرف مذاکره کننده است.

اسماعيل کوثري نماينده مردم تهران،‌ ري،‌ شميرانات و اسلامشهر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، در خصوص
نشست آتي که در سطح معاونين هسته اي ايران و 5+1 صورت مي گيرد، گفت: نشست هايي که در حد معاونين صورت مي گيرد در صورت اختيار کامل طرف غربي بسيار موثر خواهد بود.

وي در ادامه نتيجه نشست 5+1 را به مذاکرات کارشناسان محدود کرد و  افزود: هرچه کارشناسان در نشستي که در آينده با يکديگر دارند از ديدگاه مثبت و با اختيار از جانب خود حضور پيدا کنند نتيجه و  بازتاب بهتري در نشست 5+1 خواهيم داشت.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در مجلس افزود: نتايج ابتدايي مذاکرات ايران و 5+1 در همين نشست ها مشخص مي شود و اگر طرف غربي با رويکردي مثبت حاضر شود مسلما نتيجه مذاکرات نيز مثبت خواهد بود.

کوثري نشست آتي را بر تحريم هاي غربي موثر دانست و خاطر نشان کرد: جمهوري اسلامي همواره مقابل تحريم هاي غرب ايستادگي کرده و اين بار نيز با رويکرد مثبت در نشست آتي حضور پيدا خواهد کرد./ب2

 

برچسب ها: ایران ، هسته ای ، مذاکرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار