در حاشيه نقد فيلم برنامه سينمايي هفت؛

شمقدري وقت ما را خورد/"شور شيرين" نقد نشد، ‌تخريب شد

در حاشيه نقد فيلم سينمايي "شور شيرين" در برنامه هفت فراستي از كمبود وقت ناراضي بود و جواد اردكاني از جايگزيني تخريب "شور شيرين" به جاي نقد آن صحبت كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران شب گذشته 23 تيرماه مسعود فراستي و محمد تقي فهيم منتقدان و جواد اردكاني كارگردان و ابراهيم اصغري تهيه كننده در برنامه سينمايي هفت به نقد فيلم سينمايي شور شيرين پرداختند.

اردكاني در اين خصوص افزود: انتخاب ساخت اين فيلم با خود من نبود و تا قبل از ساخت فيلم به كبودي ياس بناي ورود به سينماي جنگ را نداشتم.

وي در ادامه افزود: بسيار خوشحالم كه بالاخره مظلوميت 30 ساله مردم كردستان به تصوير كشيده و گوشه هاي از رشادت هاي شهيد كاوه بيان شد.

ابراهيم اصغري تهيه كننده شور شيرين گفت: بعد از تجربه به كبودي ياس كه به عنوان اولين فيلم شخصيت محور دفاع مقدس شناخته شد بازخوردهاي مثبتي هم داشت، تصميم به ساخت اين فيلم گرفتيم.

فراستي در حالي كه از كمبود وقت در نقد فيلم گلايه كرد،گفت: جواد شمقدري وقت ما را خورد مديران معمولاً وقث مي‌خورند، كاش شمقدري اين جا حضور داشتند تا مي‌گفتم كه در اين يك ساعت هيچ مطلب خاصي بيان نكردند.

اردكاني در ادامه افزود: من به هيچ وجه كاري با برخورد نهايي با يك فيلم ندارم اما بايد اجازه گفتگو داده شود.

وي در ادامه  افزود: در اين مجله با وجود اينكه اين فرصت پيش‌آمده و يك سري نقد از طرف دوستان منتقد وارد شده، اما من با وجود اينكه با 90 درصد آنها مخالفم فرصت دفاع ندارم.

وي در ادامه اظهار داشت: نقد فيلم بالا بردن يا تخريب فيلم نيست، و شور شيرين در اين فرصت محدود نقد نشد تخريب شد./ی2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.