عضو شوراي كارشناسي طنز راديويي:

هم انديشي طنز راديويي مخاطبان بيشتري را جذب كرد

هم‌انديشي طنز با بياني شيوا و شيرين توانست به جذب مخاطبان راديو كمك كند.

اسماعيل اميني، عضو شوراي كارشناسي طنز راديويي و داور بخش مقالات سومين هم انديشي طنز راديويي در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو وتلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:‌ طنز بيان شيرين و ظريف از تضاد‌ها و تناقض‌ها است و با توجه به شنيداري بودن راديو، اين رسانه بايد قابليت اجرايي خود را افزايش دهد.

وي افزود: سومين هم انديشي طنز راديويي امسال با شعار و توجه به شاديانه‌هاي كودك كار خود را ادامه مي‌دهد.

وي تصريح كرد: خوشبختانه هم انديشي طنز توانست فاصله بين مردم با رسانه راديو را بيشتر كند و در كنار آن توجه مسئولان و مديران به اين مقوله چشمگير‌تر از هميشه بوده است.

اميني با اشاره به وظايف راديو به عنوان يك رسانه شنيداري،‌تصريح كرد: راديو، يك رسانه واسطي بين مجامع علمي و هنري بوده كه با نظريه پردازي توانسته جايگاه خاصي در دل مخاطبان پيدا كند.

اين داور بخش مقالات اظهار داشت: شبكه راديويي فرهنگ در راديو و شبكه 4 سيما توانسته در جذب مخاطبان خود در بخش عمومي و خاص موفق عمل كند.

وي ادامه داد: بخشي از برنامه هاي اين دو شبكه به تفريح و شادي براي مخاطب عام و در قسمتي ديگر با توليد آثار خاص به گفتگو با اين قشر از مخاطبان به كار خود ادامه مي‌دهد.

گفتني است، سومين هم انديشي طنز راديويي با شعار شاديانه‌هاي كودكانه 26 تير در سالن ميلاد، نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران ميزبان بزرگان طنزپرداز كشور و نيز ميزبان رئيس رسانه ملي (عزت‌الله ضرغامي) و وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي مي‌شود./ي2
برچسب ها: هم اندیشی ، طنز ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار