اصفهان/

رشد 27 درصدی بودجه استان اصفهان در مقایسه با میانگین کشوری

معاون برنامه‌ریزی استانداری اصفهان گفت: بودجه سال 91 استان در مقایسه با میانگین متوسط كشوری 27 درصدو در مقایسه با سال گذشته بودجه استان 31 درصد رشد نشان می دهد .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان علیرضا همدانیان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اصفهان به اعتبار 93 میلیارد ريالی برای آبرسانی به روستاهای استان اشاره كرد وگفت: درصد سهم شهرستان‌ها در بودجه 91 نسبت به سال گذشته به جز دو شهرستان كاهش نیافته و در بخش ریالی افزایش هم داشته است.

وی با اشاره به دیگر هزینه‌های بودجه سال 91، گفت: 10 میلیارد ريال برای فرودگاه،10 میلیارد ريال برای زندان اصفهان، 9 میلیارد ريال برای طرح‌های فرهنگی میدان عتیق اصفهان، هفتاد میلیارد ريال برای ساخت مصلاهای شهرستان‌های استان به جز اصفهان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینكه فرمانداران شهرستان‌ها با توجه به محدودیت بودجه، طرح‌های عمرانی با پیشرفت 70 درصد را اجرایی كنند، اظهار داشت: در بند 24 قانون بودجه سال جاری، 335 میلیارد ريال برای تأمین اعتبارات دستگاه‌های اجرایی از طریق فروش اموال و اراضی آزاد دولتی پیش‌بینی شده است.

همدانیان تصریح كرد: از این میزان 95 درصد برای تكمیل طرح‌های دستگاه‌ها و پنج درصد به منظور پاداش و هزینه‌های جاری ادارات در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به اینكه اعتبار مشخصی از سوی دولت برای حقوق استخدامی‌های جدید دستگاه‌های اجرایی تأمین نشده است، دستگاه‌ها باید این اعتبار را از طریق صرفه‌جویی اعتبارات خود تأمین كنند./س
برچسب ها: اصفهان ، جلسه ، شورای ، برنامه ، ریزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.