ايمان عطايي فر در کنفرانس خبري "جاد"

چه تناسبي ميان حکم فائزه هاشمي و ثابتي برقرار است؟

مشاور دبير کل تشکيلات انجمن اسلامي دانشجويان مستقل گفت: صدور احکام براي افرادي مثل فائزه هاشمي و اميرحسين ثابتي با توجه به اقدامات آنها در ايام فتنه عادلانه نيست.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، ايمان عطايي‌فر دبير انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه چمران اهواز در نشست خبري دبيران اتحاديه‌هاي بزرگ دانشجويي که در دفتر مرکزي جامعه اسلامي دانشجويان برگزار شد،‌ اظهار داشت: رسيدگي به مفاسد اقتصادي دانه درشت‌ها که با گذشت چندين سال مورد بي تفاوتي واقع شده است، بايد در اولويت کاري قوه قضاييه قرار گيرد.

وي با تاکيد بر اينکه بايد بين جرم و مجازات تناسب باشد، گفت: صدور احکام براي افرادي مثل فائزه هاشمي و اميرحسين ثابتي با توجه به اقدامات آنها در حوادث فتنه 88 عادلانه نيست.

اين فعال دانشجويي با اشاره به اينکه جنبش دانشجويي مدافع انقلاب است، خاطر نشان کرد: برخورد با دانشجويان که حفظ انقلاب و آرمان‌هاي اسلامي از دغدغه هاي آنها به حساب مي‌آيد به دور از شأن جنبش دانشجويي است.

وي با بيان اينکه مجلس و دولت بازي‌هاي سياسي را کنار بگذارند ابراز داشت: برخي از مسئولين با توجه به فشار اقتصادي که بر مردم وارد شده است به جاي بازي‌هاي سياسي و مقصر جلوه دادن يکديگر، به مباحث معيشتي مردم بپردازند.

دبير انجمن اسلامي دانشگاه چمران اهواز اظهار داشت: برقراري فضاي امنيتي در دانشگاه‌ها وظيفه اصلي دانشجويان است که بايد در حفظ آن بکوشند.
انتهاي پيام/ر
برچسب ها: فتنه ، رفسنجانی ، دانشجویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار