منطقه 4 صاحب رتبه برتر کلینیک گل و گیاه

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 4 گفت: کلینیک گل و گیاه شهرداری منطقه 4 رتبه برتر را از سازمان پارکها و فضای سبز شهر تهران را کسب کرد.

  به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حمیدناصحی ضمن بیان این مطلب افزود: سازمانو فضای سبز شهر تهران طی نامه ای نسبت به ارزیابی مناطق 22 گانه در خصوص ارائه خدمات کلینیک گل و گیاه به شهروندان اقدام کرد و در بین مناطق، کلینیک گل و گیاه منطقه 4 رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 4 ادامه داد: مراکز آموزش و مشاوره گل و گیاه در تعمیق و افزایش حس مسئولیت پذیری شهروندان و ایجاد گرایش به مشارکت ورزی فعال و آگاهانه به منظور حفظ و توسعه پایدار فضای سبز شهری نقش مهمی را ایفا می کنند و در همین راستا کلینیک گل و گیاه منطقه با تلاش شبانه روزی و مستمر اقدام به آموزش و اطلاع رسانی شهروندان کرده است که این باعث کسب رتبه عالی در بین مناطق شده است.

در ادامه علی برخورداری رییس اداره فضای سبز منطقه 4 تصریح کرد: اقدامات کم نظیر و تلاش های مستمر این حوزه در امر گسترش و توسعه فضای سبز نوید محیطی شاد و پر نشاط را به شهروندان داده است که انجام این فعالیت ها فضایی سالم جهت استفاده خانواده ها را ایجاد می کند.

برخورداری خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند ضمن تماس با سامانه نظارت هماهنگی 1888 تقدیر و تشکر، انتقادات و پیشنهادات خود را نسبت به این معاونت مطرح و ما را در اجرای هر چه بهتر خدمات رسانی در حوزه شهری و محیط زیست یاری و مساعدت کنند./ف

برچسب ها: گل وگیاه ، ناصحی ، پارک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.