مازندران / عضو وسخنگوی شورای نگهبان؛

وارد گردونه انتخابات ریاست‌جمهوری شده‌ایم

با آغاز به کار برخی احزاب و گروه‌های سیاسی وارد گردونه انتخابات ریاست جمهوری شده‌ایم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران عضو وسخنگوی شورای نگهبان در همایش ناظران بصیر ویژه سرپرستان دفاتر نظارت بر انتخابات در شهرهای استان مازندران با تأکید بر اینکه انتخابات آینده ریاست‌جمهوری حساس است گفت:اگر که ناظران شورای نگهبان از نظر بررسی صلاحیت‌ها کارهای کمتری دارند ولی کار در حوزه عوامل نظارتی بسیار مهم است.

کدخدائی با اشاره به اینکه باید برای مدیریت اجرایی کشور فردی را برگزینیم که واقعا قصد خدمت دارد،افزود : کسی باید به عنوان ریاست ‌جمهوری انتخاب شود که در چارچوب نظام حرکت کند و تابع محض ولی فقیه باشد.

وی وظایف اعضای هیئت نظارت بر انتخابات را وظیفه شرعی و دینی دانست وتصریح کرد : ضرورت حاکمیت قانون از مباحثی است که باید بیش از گذشته به آن پرداخت.

عضو شورای نگهبان با اشاره به برخی از توطئه‌های ایجاد شده از سوی دشمنان برای ایجاد بی‌نظمی در جامعه گفت: تحت فشار قرار دادن ایران در موضوع انرژی هسته‌ای و حقوق بشر بهانه‌گیری بیش نیست و اینها حلقه‌های یک زنجیر است که مخالفت با نظام جمهوری اسلامی ایران در رأس این بهانه‌گیری‌ها قرار دارد.

کدخدایی افزود: تا زمانی که تمام نظرات مقام معظم رهبری را پیاده کنیم به تعبیر حضرت امام (ره) آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند./س

برچسب ها: وارد ، گردونه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.