کشمکشهای المپیکی رشته تیروکمان ادامه دارد؛

کریم صفایی نفرات اعزامی به المپیک را معرفی کرد

کریم صفایی که طی نامه هفته قبل فدراسیون جهانی از سوی این فدراسیون تا زمان برگزاری انتخابات به رسمیت شناخته شد،با ارسال نامه ای به فدراسیون جهانی تیروکمان و علی آبادی المپیکی های این رشته را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در این نامه که خطاب به محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک ایران برای معرفی ورزشکاران المپیکی تیروکمان به فدراسیون جهانی نوشته شده اسامی میلاد وزیری و زهرا دهقان به عنوان ورزشکاران، منسوک پارک و لی یو می به عنوان مربیان، حمیدرضا بتو به عنوان سرپرست و کریم صفایی به عنوان رئیس فدراسیون برای اعزام به لندن درج شده است.

در حالی که کمیته بین المللی المپیک اسامی ساره اسدی و نادر منوچهری را به عنوان نمایندگان تیروکمان ایران در مسابقات المپیک ثبت کرده است فدراسیون جهانی هنوز نام نمایندگان ایران را اعلام نکرده و بر اساس نامه هفته قبل به کمیته ملی المپیک ایران کریم صفایی را تا زمان برگزاری انتخابات رسمی فدراسیون به رسمیت شناخت. هر چند مهلت اعلام اسامی بازیکنان المپیکی بیش از یک هفته قبل به پایان رسیده بود اما با توجه به حمایت فدراسیون جهانی تیروکمان از کریم صفایی و به رسمیت نشناختن شجاعی سرپرست فدراسیون اعزام میلاد وزیری و زهرا دهقان به المپیک دور از ذهن به نظر نمی رسد با این وجود وضعیت المپیکی های تیروکمان همچنان مبهم به نظر می رسد./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار