نگراني جامعه فوتبال كشور از احتمال عدم پخش بازي ها از سيما!

فوتبال از دو جنبه مادي و معنوي متضرر مي شود؟

كارشناسان فوتبال كشورمان پس از اينكه شايعه عدم توافق فدراسيون فوتبال و صدا و سيما را در مورد پخش تلويزيوني شنيدند، متفق القول فوتبال را قرباني اين مسئله دانستند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، فدراسيون فوتبال امروز اعلام كرده است كه به احتمال فراوان دوربين هاي سيما را به ورزشگاه ها راه نخواهند داد اما كارشناسان فوتبال معتقدند اين مسئله به طور حتم به فوتبال كشور لطمه خواهد زد.

بازي ها پخش نشود اسپانسر ها فراري مي شوند

ابراهيم آشتياني بازيكن اسبق تيم ملي و پرسپوليس و كارشناس فوتبال در اين باره به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: بازنده اصلي دعواي فدراسيوني ها در مورد پول بيشتر مردم هستند و علاقه مندان به فوتبال در اين باره ضرر خواهند كرد و فوتبال بيشتر از اين قضيه متضرر مي شود ضمن اينكه اگر بازي ها پخش نشود به طور حتم اسپانسرها از تيم هاي مختلف كنار مي كشند فوتبال از لحاظ مالي نيز در مضيقه قرار مي گيرد.
وي افزود:‌موضوع مهمتر اين است كه فوتبال جذابيت خود را از دست مي دهد و اين در آستانه مسابقات مقدماتي جام جهاني، آسيب جدي به فوتبال مي رساند.

فوتبال و مردم ضرر مي کنند

ناصر ابراهيمي كارشناس فوتبال كشورمان هم در اين باره به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: حیطه نظرات من در بحث های فنی است اما قطعا فوتبال در این باره ضرر خواهد کرد و باید این مسئله با تعامل طرفین حل شود.

بايد به فکر مردم باشيم

فرامرز ظلی پیشکسوت فوتبال کشورمان نیز در مورد عدم توافق فدراسیون فوتبال و صداو سیما در مورد پخش بازی های لیگ برتر گفت: فوتبال و مردم در مورد این مسئله متضرر خواهند شد، باید صادقانه دل ها را یکی کنیم و به فکر مردمی باشیم که در جای جای ایران هستند تا از این ورزش جذاب لذت ببرند.

فدراسيون و فوتبال آسيب مي بينند

هوشنگ نصیرزاده کارشناس داوری و حقوقی فوتبال کشورمان نیز در اینباره گفت: درصورتیکه تبلیغات دور زمین را فدراسیون گرفته باشد فدراسیون ضرر خواهد کرد چرا که بازی های غیر از استقلال و پرسپولیس که تماشاگر ندارند اما اگر دربند قراردادشان با اسپانسرها قید شده باشد که پخش تلویزیونی جزو موارد است پس به طور حتم فدراسیون ضرر خواهد کرد و متعاقبا فوتبال متضرر می شود.

وی افزود: فدراسیون باید به در آمد زایی از طریق اسپانسرها به دلیل پخش زنده توجه داشته باشد و باشگاه ها نیز از این بابت متضرر می شوند.

فدراسيون بايد تکليف مردم را روشن کند

رضا شاهرودی بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس نیز گفت: فدراسیون باید تکلیف مردم را روشن کند مگر می شود این همه علاقمند را از دیدن بازی های لیگ برتر محروم کرد؟

فوتبال قرباني اين تصميم فدراسيون مي شود

ضیاء عربشاهی هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس نیز گفت: مردم و فوتبال قربانی های این مسئله هستند و مسبب آن  نیز فدراسیونی ها قلمداد می شوند.

حاميان مالي از فوتبال مي روند

غلامرضافتح آبادي مهاجم سابق تيم ملي نيز گفت: جذابيت فوتبال به پخش تلويزيوني آن است و اگر اين مسئله منتفي شود فوتبال كشور آسيب خواهد ديد و شايد ضرر كننده هاي اصلي اسپانسرها و مردم باشند كه قطعاً خودشان را كنار مي كشند و خستگي در تن مردم باقي مي ماند.

صدا و سيما و فوتبال هردو ضرر مي کنند


هادي طباطبائي نيز در اينباره گفت: البته صدا و سيما و فوتبال به نوعي بيشتر مورد آسيب قرار مي گيرد و بايد جلوي اين مسئله را بگيرد و به تعامل كامل برسد.

بايد اين مسئله
با تعامل حل شود

اميرحاج رضايي كارشناس فوتبال كشورمان نيز در اين باره گفت: البته حيطه نظرات من در بحث هاي فني است اما قطعا فوتبال در اين باره ضرر خواهد کرد و بايد اين مسئله با تعامل طرفين حل شود./مح

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار