آخرین ترفند مقابله با مهدویت

نامگذاری یک ویروس بنام مقدسات میلیون ها انسان

غربی ها ویروسی با ماهیت جاسوسی و تخریب را با نام ''مهدی''در فضای اینترنت منتشر کردند.



به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،
بی بی سی به عنون مرجع خبری ضد مهدویت طی مطلبی نوشت:شرکت اسراییلی سکولرت و شرکت روسی کاسپرسکی که هر دو در حوزه امنیت اینترنت فعالیت می کنند، روز سه شنبه اعلام کردند که ویروس اینترنتی جدیدی را شناسایی کرده اند که بیش از 800 هدف را در ایران و چهار کشور دیگر خاورمیانه مورد حمله قرار داده است.
این ویروس که تحت عنوان "بد افزار مهدی" منتشر شده است به خرابکاران اینترنتی که از آن استفاده می کنند، این امکان را می دهد از راه دور اطلاعات موجود در کامپیوترها را به سرقت ببرند، همچنین از ایمیل و پیامک گرفته تا اطلاعات تایپ شده در صفحه کلید و حتی صدای اطراف کامپیوتر با فعال کردن میکروفون ضبط کنند.
این اتفاق شوم را هم باید مکری دیگر برای محاربه دجالان زمانه با حجت خداوند بر زمین دانست. البته اولین بار نیست که این هتک حرمت ها رخ می دهد و هر دم به طریقی و به بهانه ای آنان که مهر قهر الهی بر دلهایشان خورده است به جدال بی دریغ و البته بی ثمرشان با امام عصر(ع) پرداخته اند. بی ثمر از آن چهت که هرگز بر تارک حقیقت معروف نیست که نور الهی را بتوان به فوت نفس نحس و حقیر شیاطین خاموش کرد.
مدتی است که شاهد بستن شمشیر از رو توسط این محاربان بشریت هستیم. این امر در گذشته نیز تا آن ازل که ظلمت و نور بوده است وجود داشته اما در خفا و بی نام بوده است. محاربه علنی با حق و اعلام جتگ با ساحت پاک الهی از نشانه های نزدیکی به نبردی است که جبهه دجالان در آن با عنایت جهان آفرین به درک واصل خواهد شد.
اما در پاسخ به این اهانت ها شاید بشود رویکرد مقابله ای را اتخاذ کرد و با نام گذاری مقامات و پدیده هایی که از نظر اهالی کفر مقدس نامیده می شوند به الفاظی نفرت انگیز که البته مسمّا هم دارد اقدام کرد. چنانکه در شعائر مقدس صهیونیسم از جمله تلمود و تحریفات کتب مقدس و سایر مقدسات پوچ معابد و غیره و ذلک ویروس های حقیقی ضد بشری نهفته است.
در تلمود است که تجاوز به دختر سه ساله اگر غیر یهود باشد برای قوم یهود حلال است و یا یافتن گمشده ای توسط یک یهودی اگر با احتمال تعلق آن به غیر یهود همراه باشد منجر به مالکیت یابنده خواهد شد، در تحریفات کثیف عهد عتیق است که حضرت سلیمان یک زن باره هوسران است و در همین تحریف هاست که نوکری تمامی پیروان مذاهب و ادیان نسبت به قوم پیامبر کش یهود ذکر شده است. این اذکار شیطانی در آئین های مقدس دجالان عصر ما بیشتر به ویروس می ماند.
و یا شبکه فاسد بی بی سی که توسط لابی بهائیان مدیریت می شود خود یک ویروس بالفطره بشری است زیرا مروّج فرقه ای است که با تن فروشی های یک روسپی بد سیرت به نام قره العین (اشاره به زنی که پس از گرایش به باب در کنفرانس بدشت با تنی عریان بیانیه ختم شریعت را خواند و خود را برای روزهای زیادی میان مردان انداخت تا بگوید که نحریم اسلامی پایان یافته است) و تریاک مالی و جنون های محمد علی باب (اشاره به شغل باب بنیانگذار بهائیان پیش از ادعای بابیت) ساخته و پرداخته شده است.
در مرام پاک تشیع نیست که با این دهان به دهان گذاشتن ها حرمت مقدسات سایر شعائر را بشکند و با محاربان، اینچنین برای مقابله بپا خیزد. کما اینکه اگر چنین بود این فرق و مذاهب بیش از هر چیز مایه های اولیه مضحکه را در خود دارند.
طهارت امام معصوم:
در روایات قطعی و در کلام محکم شیعه آنچه از امام معصوم به خلق خداوند می رسد جز خیر و سعادت و نیک بختی و کامیابی نیست. و حتی انتقال کوچک ترین گزند از سوی این بزرگواران در قالب بیماری و آزار به لحاظ منطقی و کلامی محال و در روایات قطعی رد شده است. چرا که مقام امامت مقام پناه آدمی از گزند بیماری های مادی و معنوی می باشد و در آن امام معصوم به چند طریق بر بندگان عنایت و رحمت الهی را افاضه می دارد:
هدایت یه طریق: یعنی نشان دادن راه سعادت و خوشبختی بشر که به دادن نشانی صحیح به یک بنده حیران و گمراه می ماند.
ایصال الی المطلوب: در این هدایت امام علاوه بر نشان دادن راه و نشانی طریق حق مخلوقات هدایت پذیر را تا لحظه اتصال به حقیقت همراهی می کند. در اینجا هم مثال کسی را ماند که راه گم کرده ای را تا خانه آرامشش همراهی کند.
ولایت امام:
ولایت تشریعی: در این ولایت که خداوند به سبب برخورداری امام از ظرف وجودی اقیانوس وار به او عطا نموده اولیاء امر بشر واجب الاطاعه در مال و جان و اعراض ناموس تمامی خلق هستند.
ولایت تکوینی: در این نوع ولایت که بالاترین تفویض اختیار خداوند به نوع بشر است و خاصه امامان شیعه می باشد امکان دخل و تصرف در موجودیت، وجود و ماهیت مخلوقات برای امام میسور است.
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و نصر و جعلنا من انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه.
برچسب ها: مهدویت ، تقابل ، غرب ، ویروس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.