تارتار:

نیم نگاهی به نیمه بالای جدول داریم / دنبال شروع خوب در لیگ جدید هستیم

سرمربی تیم فوتبال گهر زاگرس گفت: نسبت به اینکه تمرینات را دیر شروع کردیم، تیم خیلی خوبی را جمع و جور کردیم.

مهدی تارتار درگفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شرایط تیم ما در آستانه لیگ دوازدهم خوب است، نسبت به اینکه تمرینات را دیر شروع کردیم، تیم خیلی خوبی را جمع و جور کردیم و تنها مشکل ما این است که از نظر بدنی و تاکتیکی از بقیه تیم ها 3تا4 هفته عقب تر هستیم. این عقب ماندگی طبیعتا مشکل ساز می شود اما بازیکنان بسیار باانگیزه ای داریم که می توانند با انگیزه بالای خود ضعف بدنی شان را جبران کنند.
وی افزود: اولین بازی ما با ملوان است. تیم ها هنوز شناخت کافی از یکدیگر ندارند اما چون میزبان هستیم، فقط دنبال 3 امتیاز این بازی هستیم که امیدوارم با یک بازی با برنامه به 3 امتیاز این بازی برسیم.
او در ادامه گفت: ما در کرج میزبان ملوان هستیم و این هویکی دیگر از مشکلات موجود است که گریبان گیر ما شده است و نمی توانیم از شرایط میزبانی مان به بهترین شکل استفاده کنیم. باید مسئولان شهر دورود و مدیران استانی فکر اساسی کنند تا ورزشگاه دورود را سریع تر آماده کنند.
سرمربی گهرزاگرس اظهار داشت: شروع خوب در لیگ برای ما خیلی مهم است به خصوص برای تیمی که سال اول حضورش در لیگ برتر را تجربه می کند، شروع خوب در لیگ به ما کمک زیادی خواهد کرد تا با انگیزه و اعتماد به نفس بالاتری  در بازیهای بعدی شرکت کنیم. امیدوارم این اتفاق برای ما بیفتد و اولین بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.
تارتار در پایان گفت: هدف اول ما در فصل جدید این است که تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. البته نیم نگاهی هم به نیمه بالای جدول داریم. کارمان واقعا سخت است و همه کارشناسان می دانند که کار بسیار سختی را شروع کرده ایم اما امیدوارم با همت بچه ها حمایت مدیریت، تلاش کادر فنی و لطف خدا از پس این مسئولیت سنگین بربیاییم و بتوانیم به اهدافی که داریم برسیم. /ق
برچسب ها: جدول ، زاگرس ، تارتار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار