بوربور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

وجود احزاب متعدد و بدون برنامه در تشکيلات نظام خلل وارد مي سازد

دبير کل جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي گفت: وجود احزاب متعدد و بدون برنامه در تشکيلات نظام خلل وارد مي سازد در نتيجه لازم است مردم به جاي راي دادن به ليست هاي انتخاباتي به برنامه هاي آنان راي دهند.

حبيب الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به ورود زودهنگام احزاب و معرفی چهره های بدون برنامه براي انتخابات گفت: لازم است احزاب براي انتخابات رياست جمهوري با برنامه محوری، چهره شاخصی را به مردم معرفی کنند.

وي در رابطه با برگزاري انتخابات آتي رياست جمهوري افزود: احزاب با معرفي برخي چهره‌هاي شاخص قبل از برگزاري انتخابات بدون اينکه آشنا به وظايف رياست جمهوري باشند در جامعه مطرح شده و مردم به آن‌ها رأي مي دهند اما اين اقدام آنها کاملا اشتباه است.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی تصريح کرد: احزاب و فراکسيون ها بايد شاخص هايي را تعيين کنند که پاسخگوي جامعه بوده تا مردم به آن شاخص ها رأي دهند اما اين در حاليست که احزاب و جريانات سياسي برنامه اي مبني بر فعاليت هايشان ارائه نمي دهند.

وي با اشاره به سوءاستفاده برخي احزاب از موقعيت انتخابات اظهار داشت: برخي افراد در احزاب گوناگون چهره هاي شاخص را وارد صحنه سياسي کشور کرده و از اين چهره ها سوءاستفاده مي‌کنند و بهترين موقعيت را براي خود ايجاد مي کنند .

بور بور با اشاره به تصميم گيري هاي متعدد احزاب در انتخابات گفت: با وجود جريانات سياسي و احزاب قوي تصميم گير در کشور؛ تصميم گيري‌ها و نظرات متفاوت باعث اختلال در تشکيلات کشور و جمهوريت نظام مي‌شود.

وي در رابطه با تبليغات زودهنگام انتخابات گفت: فعاليت هاي اجرايي مملکت با تبليغات زود هنگام انتخابات تحت تاثير قرار گرفته و تمام فعاليت ها رنگ و بوي سياسي پيدا کرده اند و اين اقدام عملا نادرست است.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در پايان با اشاره به اين که جمهوريت نظام بايد به اندازه اسلاميت آن اهميت داشته باشد خاطر نشان کرد: براي جمهوريت نظام اسلامي بايد ساز و کار مناسبي داشته باشيم، وجود احزاب متعدد بدون برنامه و فعاليت در تشکيلات نظام خلل وارد مي‌کند و مردم به جاي راي دادن به ليست هاي انتخاباتي بايد به برنامه هاي آنان راي دهند.

"انتهاي پيام"/س3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار