25 مرداد تكليف رياست دوچرخه سواري مشخص مي شود؛

قمري : مشكلي براي حضور المپيكي ها نداريم/ فدراسيون جهاني دلايل استعفاي زنگي آبادي را پذيرفت

سرپرست فدراسيون دوچرخه سواري گفت: تعليق فدراسيون دوچرخه سواري ايران مشكلي را براي حضور ركابزنان در المپيك ايجاد نمي كند.

خسرو قمري در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به نامه ي ارسال شده از سوي فدراسيون جهاني دوچرخه سواري در رابطه با تعليق بايد اعلام کنم اين تصميم فدراسيون جهاني به معناي محروم شدن از شركت در رقابت هاي المپيك و نيز حضور نداشتن در مسابقات ديگر و توانايي نداشتن ميزباني ايران براي برگزاري تورهاي بين المللي نيست.

وي اظهار داشت: هيچ مشكلي براي اعزام ركابزنانمان به رقابت هاي المپيك 2012 لندن نداريم و من نيز به عنوان سرپرست به همراه تيم ملي كشورمان به لندن خواهم رفت.

سرپرست فدراسيون دوچرخه سواري در خصوص مشروح نامه ي ارسالي بيان كرد: پت مك گوئيه، رئيس فدراسيون بين المللي دوچرخه سواري در اين نامه آورده دلايل از قبل ارسال شده ما در ر ابطه با استعفاي آقاي زنگي آبادي مورد قبول اين فدراسيون نبوده اما پس از ارسال مجدد دلايل  استعفا به همراه برخي مستندات فدراسيون جهاني آنها را پذيرفته و اين نامه چيزي در حد يك هشدار براي فدراسيون و كميته ملي المپيك ايران بوده و تعليقي در کار نبوده است تا طي جلسه اي كه 25 مرداد در حين برگزاري مسابقات المپيك تشكيل مي شود به بررسي افرادي كه براي سرپرستي ثبت نام كرده بودند بپردازد و مشخص شود اگر چه از بين اين 3 نفر من انتخاب شده ام آيا اين انتخاب اصلح بوده يا خير و يا دلايل اين انتخاب براي همگان محرز شود.

وي همچنين گفت: اين مجمع در لندن با حضور رئيس كميته ملي المپيك ايران و فدراسيون دوچرخه سواري ، فدراسيون جهاني دوچرخه سواري و همچنين كميته ملي المپيك جهاني تشكيل مي شود و جلسه تنها در جهت بررسي منافع ورزش كشورمان برگزار مي شود و جاي هيچ گونه نگراني وجود نخواهد داشت./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار