افزایش سهم بیمه های عمر در پرتفوی بیمه كوثر

مدیر عامل شركت بیمه كوثر از افزایش سهم بیمه های عمر در سبد پرتفوی بیمه كوثر خبر داد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط‌ عمومی بیمه كوثر، 'عبدالرسول عطایی' در مجمع عمومی عادی سالیانه این شركت، دستیابی به پرتفوی 657 میلیارد ریالی و صدور بالغ بر 229 هزار فقره بیمه نامه، رشد 14 برابری (1400 درصدی) نسبت به سال قبل و ارتقاء از رتبه 22 صنعت بیمه به جایگاه 15 را از جمله فعالیت های این شركت در سال 90 دانست.
وی با اشاره به تركیب پرتفوی بیمه كوثر در سال 90 ادامه داد: بیمه ثالث با 32 درصد، بیمه عمر با 27 درصد و بیمه آتش سوزی با 13 درصد بیشترین بخش سبد پرتفوی این شركت را تشكیل می دهند.
عطایی همچنین در راستای تحقق شعار 'ما زندگی را بیمه می كنیم' در سال 91 شاهد افزایش سهم بیمه های عمر در سبد پرتفوی بیمه كوثر هستیم.
وی از جمله مهمترین دستاوردهای سال 90 را ورود بیمه كوثر به فرابورس عنوان كرده و تأدیه (پرداخت) 50 درصد سهام تعهد شده توسط سهامداران را از جمله دیگر اقدامات سال 90 برشمرد.
عطایی در خصوص اهم برنامه های سال 91 بیمه كوثر گفت: استفاده از ابزارهای الكترونیك و سامانه های هوشمند جهت ارائه خدمات هر چه بهتر توسعه خدمات اینترنتی، پیاده سازی سیستم مدیریت عملكرد مبتنی بر BSC، اصلاح و توسعه سیستم مدیریت كیفیت ایزو 9001:2008، تدوین برنامه راهبردی فناوری اطلاعات (IT MASTER PLAN)، توسعه خدمات بیمه ای و ارائه بیمه های جدید می باشد.
وی افزود: سود خالص حاصل از هر سهم بیمه كوثر برای سال مالی 1390، 134 ریال بود كه مجمع با پرداخت 94 ریال سود به ازای هر سهم موافقت كرد.
مجمع عمومی عادی سالیانه شركت بیمه كوثر با 99 درصد از سهامداران برگزار شد./س
برچسب ها: بیمه کوثر ، افزایش ، سهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار