اصفهان/

حرکت‌های فرهنگی در اصفهان دچار افراط و تفریط شده است

نایب رئیس شورای شهر اصفهان گفت: حرکت‌های فرهنگی در شهر اصفهان تکراری و دچار افراط و تفریط شده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سید کریم داودی در جلسه شورای اسلامی شهر با بیان اینکه حرکت‌های فرهنگی در شهر اصفهان تکراری و دچار افراط و تفریط شده است، اظهار کرد: باید در چارچوب نظام قوی‌تر در مباحث فرهنگی شهر اصفهان حرکت کرد.

وی افزود: 80 درصد برنامه‌ریزان فرهنگی بر اساس 20 درصد مسائل برنامه‌ریزی می‌کنند.

نایب رئیس شورای شهر اصفهان تصریح کرد: باید شورایی برای حمایت از گردشگران داخلی و خارجی استان اصفهان ایجاد شود زیرا اصفهان شهری توریستی و فرهنگی است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه نبود طرح آمایش سرزمین شهر اصفهان یکی از مشکلات شهر اصفهان است که با تهیه طرح تفصیلی این مشکل رفع شد، اظهار کرد: در حال حاضر خلاف‌سازی در محدوده شهر و حریم اصفهان به صفر رسیده است.

داودی در مورد اراضی "مرغ" در اصفهان بیان داشت: این محدوده در اصفهان وضع خوبی ندارد و باید برای این منطقه برنامه‌ای تهیه و اجرا شود.

وی در مورد اراضی منطقه روشن دشت نیز گفت: اراضی ارائه خدمات در این منطقه وجود ندارد و زمین‌های خدماتی و آموزشی به مسکونی تبدیل شده است.

نایب رئیس شورای شهر اصفهان بیان داشت: همکاری فرمانداری و شورای اسلامی شهر اصفهان سبب مرتفع شدن بسیاری از مشکلات می‌شود./ج1

برچسب ها: اصفهان ، افراط ، تفریط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.