مشهد/

راهیابی تکواندوکاران فرهنگسرای غدیر به مسابقات قهرمانی کشور

تکواندوکاران فرهنگسرای غدیر به مسابقات قهرمانی کشور راه پیدا کردند.

 

مدیر فرهنگسرای غدیر در همین خصوص به خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد گفت: تکواندوکاران فرهنگسرای غدیر به مسابقات قهرمانی کشور راه یافتند.

احمد محمدی بیان داشت: این مسابقات چند روز پیش تحت عنوان قهرمانی آزاد استان و به صورت انفرادی با حضور 131 ورزشکار در سالن قدس مشهد برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات چهار نفر از فرهنگسرای غدیر به صورت انفرادی در سه وزن شرکت داشتند که در این رقابت ها آقایان علی میر حاجی در وزن 48 کیلوگرم مقام دوم، محمدرضا لاری نسب در وزن 55 کیلوگرم مقام دوم، رضا احمدی در وزن 55 کیلوگرم مقام سوم و علی حسن زاده در وزن 78 کیلوگرم مقام دوم رقابت های مسابقات آزاد در استان را بدست آوردند.

وی تصریح کرد: نفرات برتر این رقابت ها به اردوی آمادگی تیم تکواندو استان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور که در شهریور ماه سال جاری برگزار می شود پیدا کردند.

وی خاطر نشان کرد: مربی گری تیم تکواندوی فرهنگسرای غدیر را هادی محمددوست برعهده داشته است.

یاد آوری می شود ، هم چنین در رقابتی دیگر تیم تکواندوی فرهنگسرای غدیر در نیمه شعبان سال جاری از بین تیم های باشگاه های تکواندو استان به مقام نایب قهرمانی استانی دست یافت.

تکواندو کاران فرهنگسرای غدیر، در پایان مسابقات توانستند به مقام نائب قهرمانی تیمی و نیز مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی در مسابقات آزاد باشگاه های استان نایل شوند.

محمدی با اعلام این مطلب افزود: در بخش انفرادی و تیمی آقایان محمد فیروزی با وزن 58 کیلوگرم مقام اول، محمد پهلوان در وزن 67 کیلوگرم مقام دوم، علی حسن زاده در وزن 78 کیلوگرم مقام دوم این رقابت ها را کسب کردند.

وی عنوان کرد : این رقابت ها تحت عنوان قهرمانی بسیج استان جهت شرکت در لیگ بسیج کشور در شش وزن انجام گرفت.

گفتنی است ،چندی پیش از این رقابت تیم تکواندوی خردسالان فرهنگسرای غدیرنیز توانست مقام نخست باشگاه های مشهد را به دست آورد.

محمدی با اشاره به اینکه رقابت های فوق تحت عنوان جام ولایت در بین باشگاه های شهر مشهد صورت گرفت ،افزود : محمد متین دامغانی زاده در وزن 28 کیلوگرم، رضا سرافراز در وزن 28 کیلوگرم و رضا حسن زاده در وزن 38 کیلوگرم به ترتیب مقام های نخست، دوم و سوم را کسب کردند.

شایان ذکر است، هم چنین تیم خردسالان فرهنگسرای غدیرنیز در سال گذشته توانسته بود عنوان دوم و حکم قهرمانی را در دو دوره مسابقه مختلف از آن خود کرد./س 

برچسب ها: تکواندو ، راهیابی ، کشوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.