فريبا توكلي:

"ستاره حيات"كپي برداري از مجموعه "پرستاران" نيست

"ستاره حيات" عنوان مجموعه‌اي به كارگرداني جواد ارشاد و تهيه‌كنندگي فريبا كوثر است كه با كپي برداري از مجموعه خارجي "پرستاران" ساخته نخواهد شد.

فريبا توكلي،تهيه‌كننده اين برنامه به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: سريال پرستاران يك مجموعه بين‌المللي است كه به لحاظ فرمت ساخت با مجموعه "ستاره حيات" تفاوت‌هاي بسياري دارد اما ما همچنان مي‌خواهيم "ستاره حيات" را با ساختارهاي استاندارد و متفاوت به مخاطبان ارائه دهيم .
وي افزود:اين مجموعه به زندگي و عملكردهاي ماموران سيار اورژانس در بخش‌هاي زميني و هوايي شامل ماشين‌هاي آمبولانس و موتور آمبولانس و همچنين بالگرد‌هاي اورژانس و امداد رساني خواهد پرداخت.
تهيه‌كننده اين مجموعه با بيان اينكه پيش توليد "ستاره حيات" تا پايان ماه مبارك رمضان ادامه خواهد داشت،تصريح كرد:‌اين مجموعه علاوه برپرداختن به چگونگي روابط بين ماموران آژانس با يكديگر در ماموريتها و ماموريت‌هاي مختلفي كه كاركنان اورژانس در هر قسمت با آن مواجه مي‌شوند از يك بخش ملودرام و خانوادگي برخوردار خواهد بود كه تصويرگر نوع زندگي شاغلان بخش اورژانس است .
توكلي ادامه داد:‌طرح اوليه فيلمنامه "ستاره حيات" از سوي "جواد ارشاد" ارائه شد و حسن مشكلاتي نيز فيلمنامه اين مجموعه را در 13 قسمت به نگارش درآورد.
اين تهيه‌كننده با ابراز اينكه با اتمام ماه رمضان ساخت مجموعه 13 قسمتي "ستاره حيات" در لوكيشن‌هاي تهران و حومه آن آغاز مي‌شود،اظهار داشت:هنوز ليست عوامل اين سريال تكميل نشده و از اين ميان تاكنون فقط حضور "حسين محجوب" به عنوان بازيگر نقش ميلاني رئيس ناحيه اورژانس قطعي شده است.
توكلي گفت:ايجاد و نهادينه كردن فرهنگ پيش‌گيري از حوادث و‌آشنايي بيشتر و كامل جامعه از وظايف،دامنه كاري و نوع عمليات كاركنان بخش‌هاي اورژانس هوايي و زميني از اهداف ساخت ستاره حيات  خواهند بود.
وي خاطرنشان كرد:پس از توليد مجموعه 13 قسمتي  "ستاره حيات" توليد مجموعه‌اي ديگر را در همين راستا آغاز مي‌كنيم و در آن به عملكردو وظايف "اورژانس دريايي" خواهيم پرداخت./ه
برچسب ها: ستاره ، حیات ، نگاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار