وصیت پدری در برج آزادی خوانده می شود

نمایش وصیت پدری نوشته "کیاوش و آرش زارع طلب" به کارگردانی "سید مصطفی رضوی" و "کیاوش زارع طلب" برای دومین سال متوالی از یکم تا 28 مرداد در تالار مجموعه برج آزادی روی صحنه می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مجموعه برج آزادی؛این نمایش که معاصر سازی شده یک داستان تاریخی است، داستان زندگی پنج پدر را روایت می کند که زندگی هر کدام آنها به نوعی با یکدیگر گره خورده و بین این داستان و اتفاقات زمان حضرت علی (ع) شبیه سازی صورت گرفته است؛ این در حالی است که متن نمایش نسبت به سال گذشته دستخوش تغییرات بسیاری شده است.
از نکات قابل توجه نمایش "وصیت پدری"، وجود یک تونل 35 متری قبل از ورود به تالار  نمایش است که بازیگران از آنجا تماشاگران را همراهی کرده و یک سری اتفاقات غیر منتظره در آن رخ می دهد، در واقع نمایش از همین تونل آغاز می شود.
در این نمایش، بازیگرانی چون "شیوا ایوبی"، "مجید شکری"، "مرتضی دلداده"، "سمیرا شجاعی"، "مهسا مظاهری"، "سمیه محمدی پور"،" محمود طاهری"،" محمد اعلایی"، "سعید نوری"، "محمد زلفی" و ... به ایفای نقش می پردازند.
گفتنی است؛انتخاب موسیقی و طراحی صحنه نمایش را کیاوش زارع طلب، طراحی نور و لباس را  سید مصطفی رضوی و اجرای دکور تونل را حسین زیرک بر عهده داشته اند.
نمایش "وصیت پدری" به همت گروه منظر و با حمایت معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 11 از 1 تا 28 مرداد همه روزه به جز شنبه ها از ساعت 18 در تالار اصلی برج آزادی روی صحنه است./ه

برچسب ها: وصیت ، پدری ، برج ، آزادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.