اراک/

برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری میلاد دو نور

دبیر هیئت دوچرخه‌سواری استان مرکزی از برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری میلاد دو نور با حضور 8 تیم خارجی خبر داد.

 

سعید امجدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک اظهار داشت: چهاردهمین دوره تور بین‌المللی میلاد دو نور از 11 تا 15 شهریور ماه با حضور 8 تیم خارجی در استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات طی 5 مرحله برگزار می‌شود که تاکنون 8 تیم برتر و مطرح الجزایر، تایلند، بریسا اسپورت ترکیه، فیلیپین، قزاقستان، کنگ‌هایلک چین و دو تیم از ازبکستان برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

دبیر هیئت دوچرخه‌سواری استان مرکزی گفت‌: مسابقات طبق روال سال‌های گذشته و در مسیر سال قبل برگزار می‌شود که تلاش داریم 10 تا 12 تیم داخلی را نیز برای شرکت در این مسابقات ترغیب کنیم.

دبیر هیئت دوچرخه‌سواری استان مرکزی بیان داشت: با توجه به اینکه این مسابقات به مدت پنج روز و در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود همکاری دستگاه‌هایی چون استانداری، فرمانداری، پلیس راه، اورژانس، نیروی انتظامی و هلال احمر، نقش بسیار مؤثری در برگزاری هر چه مطلوب‌تر این رقابت‌ها دارند.

وی ادامه داد: به منظور برگزاری مطلوب مسابقات می‌طلبد این ارگان‌ها همچون سال‌های گذشته نهایت همکاری را با اداره ورزش و جوانان استان داشته باشند که جا دارد از تعامل بسیار خوب این ادارات تقدیر و تشکر کنیم.

امجدی در بخش دیگری از سخنان خود از حضور دوچرخه‌سوار استان در مسابقات المپیک خبر داد و گفت: امیر زرگری دوچرخه‌سوار شایسته استان به همراه مهدی سهرابی از زنجان و علیرضا حقی از البرز در قالب المپیکی‌های دوچرخه‌سواری ایران به منظور شرکت در مسابقات عازم لندن محل برگزاری المپیک خواهند شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.