سايت فدراسيون جهاني تنيس روي ميز : عالميان منتخب بلامنازع آسيا است

سايت فدراسيون جهاني تنيس روي ميز درباره نوشاد عالميان نوشت : نوشاد عالميان بازيكن 20 ساله تيم ايران در حالي در فهرست بازيكنان المپيك 2012 لندن قرار گرفته است كه روند رو به پيشرفتي را طي مي كند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، درسايت فدراسيون جهاني تنيس روي ميز نوشته شده است كه نوشاد عالميان در مسابقات كسب سهميه المپيك آسيايي ميانه كه در تهران برگزار شد بدون شك منتخب بلامنازع است .

در اين گزارش به سن عالميان اشاره شده است : نوشاد 20 ساله پنجمين نماينده ايران است اولين المپيكي ايران در 1992 ابراهيم عليدخت بود مجيد احتشام زاده نماينده سال 2000 ، محمدرضا اخلاق پسند سومين المپيكي ايران درسال 2004 و افشين نوروزي در 2008 نماينده تنيس روي ميز ايران بوده اند.

در اين سايت به تغييراتي كه در آينده در تنيس روي ميز ايران رخ خواهد داد اشاره شده است : بايد انتظار تغييراتي را در تيم ايران در المپيك 4 سال آينده باشيم آينده اي كه نوشاد و نيما عالميان و پوريا عمراني رقم خواهند زد.

در ادامه آمده است : ارتباطي كه بين فدراسيون تنيس روي ميز ايران به رياست محمد زارع پور و ورنر اشلاگر برقرار شده است مفيد بوده است  حضور در كمپ اشلايگر و تمرين با مربي  پر آوازه آلماني يعني ريچارد بر  روي سبك و روش بازي نوشاد عالميان به خوبي مشهود است زيرا سبك نوشاد شيبه تيموپول آلماني شده است تاپ اسپين هاي سنگين نوشاد و روش بازي و نوشاد را مانند ستاره موفق آلماني تغيير داده است و او توانسته موفقيت هاي فراواني را به ارمغان بياورد و رده 77 رنكينگ جهاني را كسب كند.

در ادامه به نتايج او در كويت و گوانگجو و همچنين مراكش اشاره شده است.
نوشاد عالميان در ماه فوريه 2012 توانست در تور جهاني كويت تعجب همگان را برانگيزد و قهرماني اين مسابقات بين المللي را از آن خود كند.

يكي از شوكهاي ديگر عالميان در سال 2012 دو ماه بعد از اين پيكارها و در رقابت هاي جام ملت هاي آسيا در شهر گوانگجو بود كه موفق شد وانگ ليكين را مقتدرانه شكست بدهد بردي كه بيشتر شبيه يك افسانه بود.

در مسابقات پكن مراكش نيز نوشاد عالميان دو قهرماني را در كارنامه خود ثبت كرد وهم دررده سني بزرگسالان و هم در زير 21 سال مدال طلا گرفت .

فدراسيون جهاني تنيس روي ميز المپيك لندن را بهترين مكان براي لذت بردن از عرض اندام اين بازيكن خوب ايراني تلقي كرد./با

برچسب ها: سایت ، تنیس ، عالمیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مهنا
۱۳:۲۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
نوشاد بهترینه
آخرین اخبار