مرد معتاد دختر 2 ساله‌اش را يك ميليون تومان فروخت

مرد معتاد كه براي تامين هزينه اعتيادش، دختر دو ساله خود را در قبال يك ميليون تومان به يك زوج نابارور فروخته بود، دستگير شد.

 به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگارن،  رسيدگي به اين پرونده چند روز پيش با شكايت زن جواني مبني بر گم شدن دختر دو ساله‌اش در دستور كار ماموران كلانتري خواجه‌ربيع مشهد قرار گرفت.

شاكي گفت: روز حادثه دختر دو ساله‌ام براي بازي با دختران همسايه از خانه بيرون رفت، اما بازنگشت. همسايه‌ها نيز از او اطلاعي نداشتند و گمان مي‌كنم دخترم ربوده شده است.

ردپاي پدر معتاد در گم شدن كودك

با شروع تحقيقات براي يافتن دختر گمشده، ماموران اطلاع يافتند شوهر شاكي اعتياد شديدي به ماده مخدر شيشه دارد و هميشه اعضاي خانواده‌اش را كتك مي‌زده و چند ماهي است خانه را ترك كرده و خانواده‌اش از او اطلاعي ندارند.

با اطلاعات به‌دست آمده، ماموران احتمال دادند مرد معتاد دختر خردسالش را با خود برده است؛ بنابراين او را تحت تعقيب قرار دادند تا اين‌كه دو روز پيش وي را در حال پرسه زدن در شهر شناسايي و دستگير كردند. در بازرسي از مرد معتاد نيز 500 هزار تومان پول كشف و ضبط شد.

انكار به داشتن دختر 2 ساله

اين مرد در بازجويي مقدماتي ادعا كرد همسرش او را از خانه بيرون انداخته و آنها فقط يك پسر هشت ساله دارند و گفته‌هاي همسرش مبني بر داشتن يك فرزند دختر دو ساله، صحت ندارد. در ادامه، جام جم نوشت: ماموران در تحقيق از همبازي‌هاي دختر گمشده متوجه شدند روز حادثه پدر دختر گمشده به بهانه خريد خوراكي او را با خود برده است.

به اين ترتيب، پدر معتاد اين بار در بازجويي اعتراف كرد دختر دو ساله‌اش را به قيمت يك ميليون تومان به يك زوج نابارور فروخته است.

پدر، دخترش را ربوده بود

متهم با اشاره به نحوه ربودن دخترش گفت: مدتي بود خانه را ترك كرده و سرگردان بودم و با گدايي هزينه زندگي‌ام را تامين مي‌كردم تا اين‌كه يك روز يكي از دوستانم از من خواست به‌دليل مشكلات مالي، دختر دو ساله‌ام را به يك زوج نابارور بفروشم. من هم تصميم گرفتم فرزندم را در قبال دريافت يك ميليون تومان به آن زوج بفروشم.

فروش دختر 2 ساله در قبال يك ميليون تومان

مرد معتاد يادآور شد: به زوج نابارور گفته بودم همسرم فوت كرده و من هم به‌دليل اعتياد توانايي نگهداري از فرزندم را ندارم و با اين حرف‌ها، اعتماد آنها را جلب كردم.

روز حادثه، دخترم در حال بازي با دختران همسايه بود كه با ديدن من به سمتم آمد و من نيز به بهانه خريد خوراكي، او را از آن محل بردم و همراه دوستم به محل قرار با زوج نابارور رفتيم و در قبال دريافت يك ميليون تومان، دخترم را به آنها تحويل دادم و نشاني آنها را نيز ندارم.در ادامه دوست مرد معتاد كه او را به خانواده زوج نابارور معرفي كرده بود، دستگير شد و اعتراف كرد فقط مي‌خواسته دختر كوچولو زندگي بهتري داشته باشد و نمي‌دانسته مادر وي زنده است.

با اطلاعات به‌دست آمده از اين مرد، زوجي هم كه كودك را خريده بودند، دستگير شدند.

زوج مشهدي از خريد دختر خردسال گفتند

اين زوج به پليس گفتند، از طريق يكي از دوستانمان مطلع شديم مرد معتادي همسرش فوت كرده و توانايي نگهداري از دختر دو ساله‌اش را ندارد. ما هم يك ميليون تومان به او پول داديم و كودك را تحويل گرفتيم. به او قول داديم كه از دختر كوچولو بخوبي نگهداري كنيم و از زنده بودن مادر كودك خبر نداشتيم.

بنابراين گزارش، براي پدر كودك و ديگر متهمان پرونده قرار قانوني صادر شد. تحقيقات تكميلي دراين باره ادامه دارد.


برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید

برچسب ها: اعتیاد ، شیشه ، شبانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۴:۰۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
باسلام در رابطه با معتادان ، انتقاد را باید از قوه قضایه کرد،چرا که روزانه صدها مورد از این جنایات ناجوانمردانه در کل کشور رخ میدهد چون اعتیاد جرم نیست و معتادان هر غلطی را دوست دارند انجام میدهند به عنوان بیماری !
آخرین اخبار