دلخوری شدید علی فتح الله زاده از امیر قلعه نوعی/يكي از معاونان استقلال مخالف مجیدی بود

علی فتح الله زاده از امیر قلعه نوعی سرمربی تیمش دلخور است، وی اعلام کرده است که مشکلی با وی ندارد اما در حقیقت او از سرمربی تیمش ناراحت است اما قصد ندارد در این خصوص حاشیه سازی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مدیرعامل تیم استقلال اعلام کرده که مشکل خاصی با سرمربی تیمش ندارد و به خواسته وی احترام می‌گذارد، اما در حقیقت وی با امیر قلعه نوعی دچار اختلاف نظر است و این موضوع در تیم این فصل استقلال وجود دارد و هنوز حل نشده است.

گفتنی است، مدیریت تیم استقلال خواستار جذب چند بازیکن بود که قلعه نوعی با آنها مخالفت کرد و برعکس به همین دلیل اختلاف نظراتی وجود دارد که حل نشده است و جریان فرهاد مجیدی هم این موضوع را تغییر داد.

شایان ذکر است، مدیریت تیم استقلال از یکی از معاونان در باشگاه نیز دلخور است که در حال حاضر همکاری نزدیکی با امیر قلعه نوعی دارد و جالبتر اینکه وی یکی از مخالفان حضور فرهاد مجیدی در تیم است به همین دلیل فتح الله زاده از اين شرایط ناراحت است، حتی عنوان شده بود که سال قبل زمانی که مجیدی جمع آبی‌ها را ترک کرد و به قطر رفت عنوان کرد یکی از مسئولان در باشگاه مخالف ماندنش بود و مشکلاتی که با وی داشت عاملی بود که چنین اتفاقی رخ داد.

مدیرعامل تیم استقلال اعلام کرده است که فرهاد مجیدی به عنوان کاپیتان به جمع آبی‌ها باز می گردد و با پیراهن آبی از فوتبال خداحافظی می‌کند./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۰۴ مرداد ۱۳۹۱
تو هر خانواده ایی اختلاف نظرهایی هست و این طبیعیه. ما هوادارای استقلال اصلا به ایجور مسائل کاری نداریم و فقط بفکر موفقیت تیمومن هستیم. شما ام خواهشن این قدر به این مسائل دامن نزنید و این قدر بزرگ نمایی نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۱
آیا این طرفداری علنی از پرسپولیس نیست که پس ازباخت فوق کهکشانی کوچکترین مطلبی از ان ننوشتید آن وقت برای استقلال حاشیه ایجاد میکنید ماه رمضانه استغفارکنید دوباره تیمتون دوازدهم سیزدهم میشه ها !!
آخرین اخبار