به دستور امير قلعه نوعي و مسئولان استقلال؛

نكونام و رحمتي در تمام اردوها هم اتاق شدند

بحث كاپيتاني در تيم استقلال با شرايط خاصي پيگيري شد و در نهايت نيز چند كاپيتان تغيير كرد تا در نهايت بازوبند به رحمتي برسد اما امير قلعه نوعي نكونام را برگزيد و وي نيز رحمتي را رهبر تيم معرفي كرد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، جواد نكونام به احترام بزرگترهاي تيم بازوبند كاپيتاين را كه هديه امير قلعه نوعي بود نپذيرفت و آن را به مهدي رحمتي سپرد تا وي به عنوان رهبر تيم ، استقلال را همراهي كند.

اين در حالي است كه مسئولان و مربيان تيم اعلام كردند از بازي دوم تيم استقلال تا پايان فصل ، جواد نكونام و مهدي رحمتي به عنوان كاپيتان هاي تيم استقلال ، هم اتاقي هستند.

گفتني است ، امير قلعه نوعي و مسئولان هم اتاق هاي تيم را برگزيدند تا اعضاي تيم براي اردوها هم اتاقي خود را بشناسند البته هر بازيكني پيشنهادي داشته باشد كه با دوست صميمي خود هم اتاقي باشد نيزمشكلي ايجاد نمي شود اما در اين ميان جواد نكونام و رحمتي كه سال هاست در تيم ملي با يكديگر هم اتاقي و دوست صميمي هستند به عنوان نفراتي كه با يكديگر هم اتاق هستند انتخاب شدند بحث كاپيتاني استقلال حواشي بسياري را ايجاد كردو مسئولان تيم به اين دليل چنين اقدامي را انجام دادند تا اثبات شود كه بازيكنان تيم مشكل خاص با يكديرگ ندارند و با هم صميمي نيز هستند اين شرايط تا پايان فصل ادامه دارد و قرار نيست كه با تغيير روبرو شود./مح

برچسب ها: قلعه نوعی ، رحمتی ، اردوها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار