حق‌پرستي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اصلاح‌طلبان راه را براي حضور خود در صحنه سياسي كشور بسته‌اند

عضو حزب اسلامي‌ كار گفت: اصلاح‌طلبان به دليل اشتباهات گذشته راه را براي حضور خود در صحنه سياسي كشور بسته‌اند و من معتقدم از جريان اصلاحات و خط مشي اصلاح‌طلبان واقعي چيزي باقي نمانده است.

اسماعيل حق‌پرستي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران‌، با اشاره به تلاش اصلاح‌طلبان براي حضور در انتخابات رياست جمهوري آتي گفت: در حال حاضر فضا براي ورود اصلاح‌طلبان به عرصه سياسي كشور به ويژه انتخابات رياست جمهوري مناسب نيست‌.

وي پيرامون آسيب شناسي اصلاح‌طلبان در آستانه انتخابات رياست جمهوري گفت: اصلاح‌طلبان به دليل اشتباهات گذشته راه را براي حضور خود در صحنه سياسي كشور بسته‌اند.

حق‌پرستي ادامه داد: من معتقدم از جريان  اصلاحات و خط مشي اصلاح‌طلبان واقعي چيزي باقي نمانده است.

عضو حزب اسلامي‌كار تصريح كرد: با توجه به شرايط، مقطع زماني، منطقه اي و بين المللي ورود اصلاح طلبان به عرصه سياسي چندان مناسب نيست چراكه فضاي كشور به گونه اي است كه جايي براي بحث و دعوا بر سر مسائل حزبي وجود ندارد .

وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه آيا همکاري اصولگرايان و اصلاح‌طلبان ممکن خواهد بود، اظهار داشت: همکاري براي پيشبرد اهداف نظام يک ضرورت ملي و خواسته عمومي در کشور است و اين دو طيف از طريق تعامل با يکديگر امکان ترقي و پيشرفت بيشتر در کشور را فراهم مي‌كنند.

حق پرستي افزود: شرط گذاشتن اصلاح‌طلبان براي ورود به انتخابات منطقي و معقول نيست چراکه آنها نبايد اشتباهات گذشته خود را مدام تكرار كنند.

عضو حزب اسلامي‌ كار خاطر نشان كرد: اصلاح‌طلبان واقعي هيچ گاه خود را از امام(ره) و انقلاب جدا نمي‌دانند و به همين دليل نمي‌توانند اشتباهات فتنه 88 را تكرار كنند چراكه شرايط به كلي تغيير كرده است.
"انتهاي پيام"/س3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار