اصفهان/

ظرفیت بالای ایران برای قهرمانی مسابقات هند بال ساحلی آسیا

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی گفت :ایران شایستگی قهرمانی آسیا را دارد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان حسن افتخاری سرمربی تیم هندبال ساحلی استان اصفهان می باشد با بیان این مطلب گفت:تیم هندبال ساحلی استان اصفهان که قهرمانی سال گذشته لیگ برترکشور را در کارنامه دارد در مسابقات هندبال ساحلی کشورکه در شهریورماه امسال برگزار خواهد شد نیز شرکت می کند .

وی افزود: به همین منظور این تیم در مسابقات چند جانبه کشورترکیه که از تاریخ یازدهم تا شانزدهم مرداد برگزار می شود شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد:اکثر بازیکنان تیم استان اصفهان بازیکنان بومی هستند وبه عضویت تیم ملی را نیز در آمده اند که می توان به مهدی قشقایی راد،رسول دهقان،عباس اسدزاده،مهدی خوش قدم و امین کاظمی اشاره کرد.

حسن افتخاری پیرامون بازیهای تیم ملی گفت:در خرداد سال آینده باید تیم هندبال ساحلی کشورمان در چهارمین رقابتهای آسیایی حضور یابد که به احتمال فروان دوحه قطر میزبانی این رقابتها را برعهده دارد وتیمهای اول و دوم به رقابتهای جهانی راه پیدا می کنند و ایران ظرفیت قهرمانی را دارد هرچند کشورهای حوزه خلیج فارس سرمایه گذاری عظیمی روی رشته ساحلی انجام داده اند.

سرمربی تیم هندبال ساحلی کشورمان تصریح کرد:تیم ملی نیاز به برنامه ریزی و مدیریت مطلوب دارد که در کنار آن نباید از دیدارهای تدارکاتی برای این تیم چشم پوشی نمود. حسن افتخاری در پایان افزود:با تعامل خوب هیات هندبال استان با مدیریت طرح ساماندهی ناژوان تیم هندبال ساحلی استان اصفهان تمرینات خود رادر پارک طبیعی ناژوان برگزار می کند./س 

برچسب ها: اصفهان ، مسابقات ، هندبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.