مهمترين عناوين خبري روز جمعه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران

کشتار مسلمانان براي مقابله با بيداري‌اسلامي، توطئه و تناقض‌گويي‌هاي خاتمي، تحول اوضاع منطقه به دست حاميان بشاراسد، سفره افطاري مجلسي‌ها‌ودولتي‌ها و مشکلات سه‌نرخي شدن ارز از زبان نمايندگان از مهمترين عناوين خبري امروز(جمعه 6 مردادماه) گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز (جمعه 6 مردادماه) گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به شرح زير بود:

كشتار مسلمانان مقابله با اسلام و بیداری اسلامی است/ ما بايد روزه و نماز را در خود مجسم سازیم
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به بیداری اسلامی و جوشش مسلمانان در بسیاری از كشورها گفت: در مقابل این بیداری‌ها،‌ مردم مظلوم مسلمان را می‌كشند؛ در واقع دشمن در مقابله با اسلام، بیداری اسلامی و جمهوری اسلامی ایران حركت می‌كنند.

اصلاحات شناسنامه قانوني ندارد/ تناقض گويي هاي خاتمي و اطرافيانش بوي توطئه مي‌دهد
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: اصلاح‌طلبان براي ورود به عرصه انتخابات تقلا نکنند چراکه شناسنامه آنها تأييديه قانوني ندارد و اصلاح‌طلبان طي 8 سال اداره کشور نشان دادند که صلاحيت رياست و مديريت بر عرصه هاي مختلف کشور را ندارند.

حكومت ولایت فقیه در ایران اسلامی، شبیه ترین حكومت به حكومت امام زمان (عج) است
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران گفت: شبیه ترین حكومت به حكومت امام زمان (عج) حكومت ولایت فقیه در ایران اسلامی است و حفظ و صیانت از اصول و مبانی انقلاب اسلامی باید مورد توجه ملت ایران و ملت های منطقه قرار گیرد.

حاميان بشار اسد در صورت پيچيده شدن شرايط، اوضاع منطقه را دگرگون می‌کنند
مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران گفت: جريان هاي حامي حکومت بشار اسد طي ماه هاي گذشته مواضع خود را اعلام کرده اند و اگر شرايط پيچيده شود اوضاع منطقه را دگرگون خواهند کرد.

سفره افطاري بهانه‌ي دولت و مجلسي‌ها براي رسيدگي به مسائل اقتصادي
عضو كميسيون امنيت مجلس شوراي اسلامي از دیدار دولت و مجلس برسر سفره افطاري در روز یکشنبه هفته آتي خبر داد.

بررسی توام با جدیت پرونده "سلطان گوشت"

یک قاضی دادگستری گفت: پرونده"سلطان گوشت" باید از سوی مراجع قضایی با جدیت پیگیری و بررسی شود.

خانه‌هاي خالي از سكنه بخشي از سرمايه‌هاي ملي است/ سرمايه راكد بايد مشمول ماليت شود
رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: خانه‌هاي خالي از سكنه بخشي از سرمايه‌هاي ملي است كه من معتقدم راكد مانده است و سرمايه راكد بايد مشمول ماليات شود.

سه نرخي شدن ارز، بازار را ملتهب مي‌كند
سخنگوي فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت درباره سه نرخي شدن ارز گفت: دولت نمي تواند چنين طرحي را عملي كند چرا كه انجام ارز سه نرخي قطعا بازار را ملتهب مي كند كه جبران آن در آينده كار سختي است.

حمايت دانشجويان از كانديداي خاص در انتخابات رياست‌جمهوري خلاف قانون است
دبير تشکيلات انجمن اسلامي مستقل دانشگاه شهيد بهشتي گفت:دانشجويان با ايجاد يک جو انتخاباتي در فضاي دانشگاه ها در معرفي و شناساندن افراد اصلح با توجه به مقتضيات زمان و نيازها و شرايط کشور در آن زمان مي توانند به فعاليت هاي قانوني خود بپردازند.

" توسن" تانک واکنش سريع ايراني
تانک "توسن" به یک سیستم مدیریت نبرد و یک دستگاه ارتباطی دیجیتالی از نوع سیستم پایانه اطلاعات مجهز است، این سیستم برای جمع‌آوری اطلاعات از دیگر تانک‌ها، ارسال اطلاعات میدانی منطقه و گرفتن دستورات لازم از ستاد فرماندهی مرکزی در صحنه نبرد به کار می‌رود.

منافقين، پشتيبان و مجري حركت هاي تروريستي پنتاگون
دبير كل كانون هابيليان گفت: پنتاگون برنامه هاي لجستيکي و نظامي خود را در پادگان اشرف انجام داد و تلاش کرد از خدمات جاسوسي گروهک تروريستي منافقين عليه ايران بهره گيرد و ازاين عناصر به عنوان پشتيبان حرکت هاي تروريستي استفاده کرد.

انتهاي پيام/ب2
برچسب ها: سیاسی ، مهم ، عناوین ، باشگاه ، توسن ، مجلس ، ارز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار