مشهد/

بازدید تولیت حرمین کاظمین از روند ساخت درب‌های مضجع آن حرم شریف

تولیت حرمین کاظمین از روند ساخت درب‌های مضجع شریف تولیت حرمین کاظمین از روند ساخت درب‌های حرم امام موسی کاظم (ع) و امام جواد(ع) در مشهد بازدید کرد.


 .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از ستاد بازسازی عتبات عالیت خراسان رضوی فاضل انباری تولیت حرمین کاظمین صبح امروز در بازدید از روند ساخت درب‌های حرمین کاظمین در مشهد، اظهار داشت: امامان معصوم در عراق از اهمیت بالایی نزد مردم مشهد برخوردار هستند و ایمان بالای آنها سبب مشارکت در ساخت و توسعه حرمین شریفین در شهرهای نجف، کربلا و کاظمین دارند و مردم عراق به خاطر این حس نوع‌دوستی از مردم ایران تشکر می‌کنند.

تولیت حرمین کاظمین ضمن قدردانی از مردم مسلمان و روزه دار ایران و به‌ویژه مشهد مقدس که مشارکت گسترده‌ای در ساخت عتبات عالیات دارند، خاطرنشان کرد: کمک به بازسازی حرمین کاظمین در راس امور قرار دارد.

در این مراسم که حجت ظریف، مجری ساخت درب‌ها و لوسترهای حرمین کاظمین (ع)، دهنوی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان خراسان رضوی، محمد حسین نظری توکلی مدیر عامل تعاونی اعتبار ثامن الائمه(ع) و مسئولان بانک صادرات در مشهد نیز حضور داشتند، ظریف گزارشی از روند ساخت و مراحل پیشرفت درب‌ها ارائه داد.

مجری طرح ساخت درب‌ها و لوسترهای حرمین کاظمین با اشاره به روند ساخت و اتمام درب‌ها تصریح کرد: هم اکنون 5 جفت از درب‌ها در یک کارگاه تولیدی در مشهد در حال ساخت است که کار کنده کاری آن به اتمام رسیده است.

وی افزود: گروه‌های مختلفی در ساخت این درب‌ها و همچنین لوسترها همکاری می‌کنند که بالغ بر 50 نفر هستند و تلاش خالصانه‌ای برای اتمام هرچه سریع‌تر این درب‌ها دارند.

دهنوی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از روند بازسازی و همچنین پروسه طی شده در مراحل ساخت اشاره و گفت: بیش از 2 سال روند ساخت تمامی درب‌های حرمین شریفین در عراق زمان برده است.

وی ادامه داد: ساخت 7 جفت درب حرمین کاظمین از فروردین‌ماه امسال آغاز شده است و امیدواریم تا پایان سال به اتمام برسد و در حرم مطهر حضرت امام موسی کاظم(ع) نصب و مورد استفاده قرار گیرد.


برچسب ها: تولیت ، حرمین ، کاظمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.