تبریز/

بزرگراه اهر – تبریز در قالب مهر ماندگار قرار گرفت

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، از قرار گرفتن بزرگراه اهر – تبریز در قالب مهر ماندگار خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از تبریز،عباس فلاحی باباجان،امروز در جلسه بررسی مشکلات عمران شهری اهر گفت: بعد از پیگیری های مستمر خوشبختانه بزرگراه اهر – تبریز در قالب مهر ماندگار قرار گرفت که امیدواریم با اختصاص اعتبارات لازم تا یکسال آینده شاهد بهره برداری از این بزرگراه و کاهش تصادفات جاده ای باشیم.

وی، یکی از راههای توسعه شهرستان اهر را سرمایه گذاری در بخش های مختلف از جمله صنعت و معدن عنوان کرد و افزود: جهت سرمایه گذاری و حل مشکلات فرا رو در سرمایه گذاری از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، همچنین از راه اندازی مجدد دانشکده پرستاری و مامایی اهر و پذیرش دانشجو از مهرماه امسال خبرداد.

فلاحی باباجان، توسعه شهری را مهم دانست و افزود: توقعات در این زمینه زیاد است که امیدواریم با احداث کنارگذرها، مسیر گشایی ها، احداث پارک ها، راه اندازی شرکت اتوبوس رانی و توجه به سایر زمینه ها از سوی شهرداری شاهد توسعه شهر اهر باشیم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، گفت: برای توسعه شهری باید از توان های ملی و استانی در سایه تلاش و پشتکار مسئولان شهرستانی استفاده شود که در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

فلاحی باباجان، همچنین خواستار پایان طرح های اجرا شده ازسوی شهرداری اهر در زمان بندی مشخص شد./س

برچسب ها: بزرگراه ، تبریز ، ماندگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.