فنی و حرفه ای استان همدان اعلام کرد: موفقیت های چشمگیر، موجب انتخاب این بخش به عنوان پایلوت کشوری شد

انتخاب فنی و حرفه ای همدان به عنوان پایلوت کشوری

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت: ظرفیت ها و موفقیت های فنی و حرفه ای همدان موجب شده تا در بخش های مختلفی به عنوان پایلوت کشوری انتخاب شود.

باقری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ طی سال گذشته بیش از 22 هزار و 200 نفر به صورت آزاد از آموزشهای فنی و حرفه ای در بخش خصوصی بیش از 19 هزار نفر در بخش دولتی آموزش دیده اند که با توجه به این موضوع بالغ بر 40 هزار نفر آموزشهای مهارتی را در استان کسب کرده اند.

وی در ادامه به برگزاری 19 سمینار کار برای مدیران صنایع همدان در سال 91 اشاره و تصریح کرد: برگزاری 19 سمینار آموزشی کاربردی مدیران صنایع همدان با استفاده از استاتید مجرب داخلی و خارجی این سازمان در سال جاری به شمار می رود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان خاطر نشان کرد: بخش فنی و حرفه ای استان همدان طی سال های اخیر شاهد موفقیت های چشمگیری بوده است، که به موجب همین موفقیت ها و ظرفیت ها در بخش های مختلف به عنوان پایلوت کشوری انتخاب شده که این موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

*آموزش های مهارتی پیوند دهند علم و عمل است

ابراهیم کارخانه ای نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به جایگاه آموزش های فنی و حرفه ای در راستای پیوند علم و عمل گفت: فنی و حرفه ای نهادی تخصصی است که با برنامه ریزی های لازم و هماهنی با نهادهای دانشگاهی می تواند موجب تحول چشمگیر شود و باید بیش از پیش به آن توجه شود.

کارخانه ای تأکید کرد: وظیفه ما نمایندگان است که با بازدیدهای متمرکز و آشنایی با امکانات و تجهیزات وسیع در ارتقای جایگاه این نماد مقدس بکوشیم.

این نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مدیران باید روز گرمی را کنار گذاشته و با توانمندی و وحدت موجبات تغییر و تحول را در استان ایجاد کنیم همان طور که اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان در این خصوص به نحو مطلوبی عمل کرده است./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار