سمنان/

پدافند هوایی در سامانه های مورد نیاز به بومی سازی رسیده است

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا گفت: بخش تحقیقاتی این قرارگاه به مرحله ای رسیده كه تقریبا تمام سامانه های مورد نیاز دفاع هوایی را بومی سازی كرده است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ، امیر سرتیپ 'فرزاد اسماعیلی' در حاشیه محفل انس با قرآن مركز آموزشی پدافند هوایی سمنان در گفت و گویی تاكید كرد: دفاع یكپارچه پدافند هوایی با بهره گیری از سامانه های راداری، شنود اطلاعاتی، دیده بانی، هواپیماهای شكاری ارتش، انواع موشكهای دور برد، برد متوسط و توپخانه ای برای دفاع از حریم هوایی ایران اسلامی آماده است.

وی افزود: پدافند هوایی اشراف اطلاعاتی كاملی بر تحركات كشورهای فرامنطقه ای و كشورهای منطقه دارد بنابر این به كشورهایی كه به جمهوری اسلامی ایران چنگ و دندان بیهوده نشان می دهند توصیه می كنیم طوفان سهمگین پدافند هوایی ایران را تجربه نكنند.

امیر سرتیپ اسماعیلی خاطرنشان كرد: پدافند هوایی كشور برای مردم میهن اسلامی همچون نسیم خنك و برای كشورهای تهدید كننده ایران اسلامی طوفان سهمگین و نابودگر است.

حجت الاسلام والمسلمین 'محمدعلی انصاری' رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا نیز از اجرای طرح قرآنی محفل انس باقرآن در پایگاههای منتخب در كشور خبر داد و گفت: در ایام ماه مبارك رمضان به منظور ترویج فرهنگ قرآنی در این محافل از نمونه های قرآنی این پایگاهها قدردانی می شود.

محفل انس با قرآن مركز آموزشی پدافند هوایی سمنان با حضور قاریان قرآن كریم و فرماندهان،سربازان وظیفه و كادر این مركز برگزار شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.