شاکري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

وزارت خارجه در موضوع "ميانمار" عقب‌تر از مردم حركت مي‌كند

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي خواستار پيگيري‌ جدي‌تري وزارت امور خارجه درباره وضعيت مسلمانان ميانمار شد و گفت: به نظر مي‌رسد وزارت‌امور خارجه در اين مورد عقب‌تر از نظام و مردم حرکت مي‌کند و ملت ايران انتظار پيگيري جدي‌تر را از اين وزارتخانه دارند.

مجتبي شاکري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، سکوت غرب در برابر کشتار مسلمانان بي‌گناه ميانمار را در راستاي اسلام‌ستيزي دانست و اظهار داشت: جبهه استکبار در مقابل اسلام قد علم کرده و  تمام توان خود را عليه آن به‌کار گرفته است.

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با اشاره به اقدامات غرب در سوريه و ساير کشورهاي مسلمان خاطرنشان كرد: غرب در سوريه معارضان را تجهيز کرده و اخيرا هم ستاد عملياتي را در ترکيه تشکيل داده است؛ تمامي حرکت‌هاي غرب عليه مسلمانان به قصد ضربه زدن به اسلام است اما هرگز به  اهداف شوم خود دست پيدا نخواهند کرد.

وي ادامه داد: هنگامي که ارتش قانوني سوريه از حقوق ملت خود دفاع مي‌کند، از حرکت انساني آنان به عنوان تهديد نام مي‌برند اما جامعه مدعي حقوق بشر غرب در مقابل کشتار مسلمانان بي‌گناه ميانمار واکنشي نشان نمي‌دهد.

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي خواستار پيگيري‌ جدي‌تري وزارت امور خارجه درباره وضعيت مسلمانان ميانمار شد و گفت: به نظر مي‌رسد وزارت‌امور خارجه در اين مورد عقب‌تر از نظام و مردم حرکت مي‌کند و ملت ايران انتظار  پيگيري جدي‌تر را از اين وزارتخانه دارند.

شاکري ليبرال دموکراسي غرب را متلاشي شده خواند و ادامه داد: از ليبرال دموکراسي غرب فقط يک زمين سوخته‌اي به نام غرب باقي مانده است و در طول تاريخ  تا اين اندازه بي‌آبرو نشده بودند.

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در خاتمه خاطر‌نشان کرد‌: ملت‌هاي جهان از تفکر ليبرال دموکراسي غرب متنفرند و  از حقوق بشر در غرب فقط استفاده ابزاري مي‌شود.

"انتهاي پيام"/پ3
برچسب ها: میانمار ، سوریه ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار