اميري خامکاني:

کميسيون انرژي استفاده از تجهيزات داخلي در پروژه هاي ملي را بررسي مي کند

سخنگوي کميسيون انرژي مجلس گفت: بکارگيري تجهيزات داخلي در پروژه‌هاي صنعتي ملي در يکي از کميته‌هاي چهارگانه کميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي بررسي مي‌شود.

حسين اميري خامکاني نماينده مردم کرمان، زرند و کوهبنان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با تاكيد بر لزوم حمايت از سازندگان داخلي خصوصا در صنعت نفت و گاز گفت: با حمايت از دانش و توان بالاي سازندگان داخلي و فعالان  صنعت نفت مي‌توان بيشتر از گذشته در مسير پيشرفت کشور گام برداشت.

وي ادامه داد: در شرايط کنوني که تحريم‌هاي غرب عليه کشورمان تشديد شده است با رسيدن به استقلال اقتصادي مي‌توانيم در اين مسير قدرتمندانه حرکت کنيم.

اميري خامکاني اقتصاد مقاومتي را راهکار مقابله قدرتمندانه با تحريم‌ها دانست و تصريح کرد: اقتصاد مقاومتي به معناي خود‌کفايي در تمام عرصه‌هاي کشور است که با اتکا به توليدات داخلي و با تامين نياز بخش‌هاي مختلف مي‌توانيم در مقابل تحريم‌ها مقتدرانه ايستادگي کنيم.

سخنگوي کميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي از بررسي بکارگيري تجهيزات ملي در کميسيون انرژي مجلس خبر داد و خاطر نشان کرد: شرکت‌هاي خارجي در پروژه‌هاي جمهوري اسلامي ايران از تجهيزات ملي خود استفاده مي‌کنند و در يکي از کميته‌هاي کميسيون انرژي مجلس بکارگيري تجهيزات ملي در صنايع داخلي بررسي مي‌شود. 

انتهاي پيام/س3
برچسب ها: کمیته ، کمیسیون ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار