محسن چاوشی با «مترو» برگشت +دانلود

این قطعه که قرار بود به مناسبت روز تولد این خواننده منتشر شود، با یک روز تاخیر در اختیار دوستداران این خواننده قرار گرفت.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، پس از قطعاتی چون «مام وطن»، «دیوار بی در»، «دلتنگ» و «نخل های بی سر»، "مترو" پنجمین تک قطعه ای است که محسن چاوشی در فاصله انتشار رسمی آلبوم هایش از طریق فضای مجازی منتشر می کند تا خلأ بین آلبوم هایش پر شود.

ترفندی که این روزها بسیار پرطرفدار شده و حتی در بعضی مواقع با توجه به اینکه هیچ هزینه مالی برای هنرمندان ندارد، بیشتر از انتشار آلبوم رسمی مورد استفاده قرار می گیرد.

ترانه و ملودی «مترو» را خود محسن چاوشی سروده و ساخته و تنظیمش را هم با همراهی اشکان دباغ انجام داده است. این نخستین قطعه ای است که چاوشی آن را در استودیوی تازه تاسیس 103 record با همراهی امیر جمالی فرد تهیه کرده است.

چاوشی درباره انتشار گاه و بیگاه تک قطعاتش می گوید: «به هر حال برخی حس ها را باید آنی و در لحظه منتقل کرد. این استراتژی من است و نباید آن را عقب انداخت. اعتقاد دارم همه اتفاق هایی که برای یک خواننده می افتد فقط و فقط در استودیو و محل کارش است، نه با حضور در رسانه ها و جنجال سازی و ... انتشار این تک قطعات باعث می شود فاصله زیاد بین آلبوم ها کمی کمتر شود و من حس خوبی به آنها دارم.»



این قطعه که قرار بود به مناسبت روز تولد این خواننده منتشر شود، با یک روز تاخیر در اختیار دوستداران این خواننده قرار گرفت.

اگرچه این خواننده چندی پیش روی صفحه شخصی اش در شبکه های اجتماعی، خبر از انتشار قطعه «دیوونه» در سالروز تولدش داده بود، اما در آخرین لحظات، از انتشار آن قطعه منصرف شد و این قطعه حداقل چند وقتی هوادارانش را مشغول خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
غزال
۱۴:۰۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۱
محسن عزیزم عالی بود مثل همیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
وقتي حضورت برام مشخص ميشه ومي فهمم كه تو رويا نيستم از ته قلبم مي گوييم دوستت دارم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۲:۲۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
من از اون طرفدارایی هستم که از اولین ترانه هایی که محسن عزیز تا به الان به بازار دادند همه رو گوش کردم و از همشون لذت بردم . می خوام بگم محسن جان اولینی واسه من همیشه با هر آهنگی و هر ریتمی .
دوست دارم .
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۳:۰۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
تبریک..
محسن‏ ‏جان‏ ‏گل‏ ‏کاشتی،‏ ‏تولدت‏ ‏مبارک..
آخرین اخبار